معاون ابتدایی آموزش و پرورش مازندران با اشاره به ضرورت استمرار آموزش به‌طور مجازی در ایام تعطیلی مدارس و همچنین با توجه به تأکید مدیرکل محترم مبنی بر استفاده از ظرفیت معلمان و آموزگاران، بارگذاری محتوای تولیدی ازسوی منتخبی از معلمان و آموزگاران در شبکه «ایتا» آغاز شد.

شبکه ایتا

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران، «سید عیسی میرشفیعی» افزود: ممکن است معلمانی در فضای مجازی فعالیت داشته باشند که محتواهای مختلف و بعضاً غیراستاندارد را از کانال‌ها می‌گیرند و برای دانش‌آموزان خود به اشتراک می‌گذارند که شیوه مناسبی نیست.

وی با تأکید بر ضرورت مدیریت بر تولید محتوا و ارائه محتواهای استاندارد گفت: به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم کانال‌هایی طراحی کنیم که هم قانونی و به‌راحتی قابل دسترسی برای معلمان، دانش‌آموزان و خانواده‌ها باشد و هم محتوای هدفمند و استاندار به این کانال‌ها تزریق شود و مورد استفاده قرار گیرد.   

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش مازندران در ادامه توضیح داد: طی یک فراخوان، معلمان علاقه‌مند و مستعد را شناسایی کردیم و برای هر پایه ۵ تا ۱۰ معلم برای تولید محتوا تعیین شدند ضمن این‌که برای هر پایه یک تیم مدیریت در «واتساپ» تشکیل شد و این افراد، محتواهای تولیدی را مورد بررسی دقیق کارشناسانه قرار می‌دهند و به رأی می‌گذارند و هر محتوایی که در نهایت ازسوی این تیم که خود از کارشناسان مورد تأیید هستند، آرای لازم را به دست آورد به کانال عمومی که در «ایتا» طراحی شد ارسال می‌شود تا در دسترس معلمان، دانش‌آموزان و خانواده‌ها قرار گیرد.   

میرشفیعی درخصوص انتخاب «ایتا» نیز گفت: این اپلیکیشن، یکی از اپلیکیشن‌های داخلی است و محیط و کار با آن نیز شباهت بسیاری با تلگرام دارد و با سلیقه‌ی ما هماهنگ است ضمن این‌که منع قانونی ندارد، بی‌نیاز از «فیلترشکن» است و می‌توان از طریق  ادارات شهرستان‌ها و مناطق استفاده از آن را به مدیران مدارس رسماً ابلاغ کرد.

میرشفیعی همچنین گفت:  بارگذاری محتوای مورد نیاز دانش‌آموزان پیش‌دبستانی و پایه ششم انجام شد و محتوای پایه‌های اول تا پنجم نیز ظرف امروز تا فردا در این کانال‌ها بارگذاری خواهد شد.

وی از تمام معلمان و خانواده‌ها خواست وارد این کانال به آدرس‌های درج شده زیر همین خبر شوند و اطمینان خاطر داشته باشند که هر مطلب و هر محتوایی که در این کانال قرار داده می‌شود استاندارد و مورد تأیید اداره‌کل آموزش و پرورش مازندران است.

گفتنی است آدرس‌های مورد نظر در اپلیکیشن «ایتا» به شرح زیر است:

پیش‌دبستانی «جهادگران پیش‌دبستانی»   Eitaa.com/jahadgaranepish     

پایه اول «آموزگاران جهادگر ۱» Eitaa.com/jahadgarane۱                   

پایه دوم «آموزگاران جهادگر ۲» Eitaa.com/jahadgarane۲                 

پایه سوم «آموزگاران جهادگر ۳» Eitaa.com/jahadgarane۳                 

پایه چهارم «آموزگاران جهادگر ۴» Eitaa.com/jahadgarane۴               

پایه پنجم «آموزگاران جهادگر ۵» Eitaa.com/jahadgarane۵                

پایه ششم «آموزگاران جهادگر ۶» Eitaa.com/jahadgarane۶                

کد خبر 491440

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha