این روزها برنامه های آموزشی و همچنین فروش محصولات مراکز کارآفرینی در منطقه ۸ به خاطر پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، به شکل آنلاین و از راه دور در حال انجام است.

فروش آنلاین محصولات کارآفرینان منطقه 8

همشهری آنلاین- سارا جعفرزاده: طرح فروش آنلاین محصولات کارآفرینان منطقه ۸ برای حمایت از آنان و جلوگیری از ابتلای اهالی منطقه ۸ به کرونا ویروس به تازگی در حال اجرا است.

«جعفر امیرآبادی زاده» معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه ۸ در این‌باره می‌گوید: «با توجه به شرایط فعلی جامعه و تعطیلی فروش محصولات کارآفرینان به صورت حضوری و رکود کسب و کارهای کوچک شرایطی فراهم شده تا محصولات کارآفرینان به فروش برسد» او می‌افزاید: «با توجه به فرا رسیدن سال نو پیش بینی می‌شود شهروندان ازخرید آنلاین محصولات کارآفرینان استقبال کنند. » امیرآبادی زاده با تاکید بر لزوم ایجاد کسب و کار در فضای مجازی می‌گوید: «به صورت همزمان با فروش محصولات اولین دوره آموزشی کسب و کار در فضای مجازی، بازاریابی و فروش در منطقه به صورت آنلاین و رایگان برگزار می‌شود. شهروندان برای خرید آنلاین و شرکت در دوره‌های آموزشی کسب و کار با شماره ۷۷۴۹۱۷۸۱ داخلی ۱۲۶ تماس بگیرند تا از خدمات این طرح برخوردار شوند.»

کد خبر 491292

پر بیننده‌ترین اخبار دروازه طهرون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha