مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹
۰ نفر

فرمانده سپاه شهرستان بوشهر گفت: با همکاری جامعه پزشکی و نیروهای جهادی طرح غربالگری خانه به خانه و محله به محله در این شهر اجرا می‌شود.

غربالگری خانه به خانه

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ غلامرضا شهابی سه‌شنبه ۱۹ اسفند در نشست با رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: طرح غربالگری خانه به خانه و محله به محله با همکاری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و با استفاده از همه ظرفیت بسیج و سپاه برای تأمین سلامتی مردم و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا انجام می‌شود.

وی ادامه داد: همه ظرفیت‌های درمانی سپاه و بسیج برای ارائه خدمات بهداشتی با هماهنگی کادر بهداشت و درمان استان بوشهر با نظارت دانشگاه علوم پزشکی آماده است تا در این عملیات جهادی حضورداشته باشد و خدمات‌رسانی شود.

شهابی گفت: همه‌کسانی که باید در این زمینه انجام‌وظیفه کنند تلاش کرده‌اند، امروز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با همکاری دیگر دستگاه‌ها درباره مدیریت کرونا از روزهای قبل سازمان‌یافته‌تر واردشده و انجام‌وظیفه می‌کنند.

فرمانده سپاه شهرستان بوشهر تأکید کرد: در مدت شیوع بیماری کرونا بسیج در حد توان کمک‌هایی برای کنترل این بیماری داشته است و در صورت ضرورت و نیاز به حضور نیرو نیز بسیج این آمادگی را دارد که گروه‌هایی را در اختیار مراکز مقابله با این بیماری قرار دهد.

وی با تأکید بر رعایت اصل خود مراقبتی افزود: بسیج آمادگی همکاری همه‌جانبه برای کنترل این بیماری را دارد و تاکنون نیز گروه‌های جهادی مناطق زیادی از شهر و روستا را ضدعفونی کرده‌اند.

شهابی گفت: بسیج آمادگی همکاری با دانشگاه علوم پزشکی و مراکز بهداشتی درمانی برای مبارزه با ویروس کرونا به‌ویژه ضدعفونی منازل، اداره‌ها، معابر عمومی، تولید ماسک زیر نظر مراکز بهداشتی و درمانی، کمک در جداسازی افراد بیمار و سالم و اعلام بسیج همگانی برای اهدا خون را دارد.

کد خبر 491272

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha