معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کرمان گفت: یکسری فعالیت‌های آموزشی و بسته بهداشتی برای ۳۱ هزار دانش‌آموز روستایی و عشایری استان که اینترنت و شبکه‌های مجازی ندارند، تهیه و برای آنها ارسال شد.

آموزش مجازی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، «عباس ضیاء» در جلسه شورای آموزش و پرورش کرمان اظهار کرد: براساس ارزشیابی توصیفی، ۸۰ درصد دانش‌آموزان دوره ابتدایی باید در کلاس حضور فیزیکی داشته باشند.

او افزود: اگر زیرساخت فراهم شود و بتوانیم از طریق شبکه استانی آموزش دروس را داشته باشیم، مطلوب است چون جدول زمان‌بندی آموزش شبکه آموزش با استان‌ها متفاوت است و در این زمینه مشکل داریم.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کرمان نیز در این جلسه گفت: آموزش‌های امروز جزو آموزش‌های اصلی و تخصصی است و خانواده مهم‌ترین نقش را دارد و باید هر خانه یک مدرسه باشد.

«سید محمد حبیب اللهی»  افزود: در زمینه آموزش از طریق تلویزیون و اینترنت محدودیت‌هایی وجود دارد و در همه نقاط استان شبکه آموزش و اینترنت قابل دسترسی نیست.

در این جلسه اعلام شد ۳۳ مرکز و هسته مشاوره در استان کرمان فعال شده و خانواده‌ها می‌توانند با برقراری تماس با مشاوران این مراکز از آسیب‌ها پیشگیری کنند.

کد خبر 490801

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha