بایرن مونیخ با پیروزی بر آگسبورگ فاصله خود با تعقیب‌کنندگانش را بیشتر کرد. دورتموند با موفقیت مقابل مونشن‌گلادباخ به رتبه دوم ارتقا یافت. بایر لورکوزن، اف ث کلن و فرایبورگ نیز از تیم‌های موفق این هفته بودند.

بوندس لیگا
  • پادربورن یک - اف ث کلن ۲

سیر موفقیت اف ث کلن همچنان ادامه دارد. این تیم شامگاه جمعه ۱۶ اسفند در نخستین دیدار هفته ۲۵ بوندس‌لیگا توانست میزبان خود،‌ پادربورن را ۲ بر یک شکست دهد و جای خود در رده‌های میانی جدول را تثبیت کند. پادربورن همچنان قعرنشین جدول رده‌بندی است.

  • ولفسبورگ صفر - آر بی لایپزیگ صفر

آر بی لایپزیگ که تعقیب‌کننده شماره یک بایرن مونیخ،‌ صدرنشین جدول محسوب می‌شود، بعد از ظهر شنبه ۱۷ اسفند مهمان سبزپوش‌های ولفسبورگ بود. پیکار دو تیم پس از ۹۰ دقیقه تلاش و دوندگی با تساوی بدون گل خاتمه یافت. لایپزیگ با کسب یک امتیاز به خانه بازگشت و همچنان در رده دوم جدول قرار دارد.

  • شالکه یک - هوفن‌هایم یک

رویارویی شالکه و هوفن‌هایم با تساوی به پایان رسید. این پیکار که در حضور ۶۰ هزار تماشاگر در زمین شالکه انجام گرفت، پس از ۹۰ دقیقه با نتیجه یک بر یک خاتمه یافت.

  • فرایبورگ ۳ - اونیون برلین یک

سرخ‌پوش‌های فرایبورگ نیز نام خود را در فهرست برندگان هفته ۲۵ ثبت کردند. این تیم توانست در دیداری خانگی با نتیجه ۳ بر یک اونیون برلین را مغلوب کند و سه امتیاز مهم به دست آورد. فرایبورگی‌ها در پی این موفقیت به رتبه ۸ جدول ارتقا یافتند. اونیون برلین در رده ۱۱ جدول به سر می‌برد.

  • هرتا برلین ۲ - وردر برمن ۲

یکی از دیدارهای پرهیجان این هفته مصاف هرتا برلین و وردر برمن بود که در ورزشگاه المپیک برلین برگزار شد. برمن پس از زدن دو گل زودهنگام (دقایق ۳ و ۶)‌ در لاک دفاعی فرو رفت و میدان را به برلینی‌ها واگذار کرد. پایتخت‌نشین‌های برلین توانستند در نهایت ۲ بار دروازه برلین را باز کنند و به تساوی دست یابند. گل تساوی را ماتئوس کیونا به ثمر رساند تا تیمش دست کم یک امتیاز حفظ کند.

  • بایر لورکوزن ۴ - آینتراخت فرانکفورت صفر

یکی از دیدارهای پرگل هفته پیکار بایر لورکوزن و آینتراخت فرانکفورت بود که با پیروزی ۴ بر صفر تیم میزبان به پایان رسید. لورکوزن در این دیدار خانگی از هر لحاظ تیم برتر میدان بود و با این پیروزی توانست جای خود در رده‌های بالای جدول را مستحکم کند. پاولینیو، بازیکن بایر لورکوزن با زدن دو گل یکی از چهره‌های موفق دیدار تیمش مقابل آینتراخت فرانکفورت بود.

  • بورسیا مونشن‌گلادباخ یک − بوروسیا دورتموند ۲

حساس‌ترین پیکار هفته مصاف بوروسیا مونشن‌گلادباخ و بوروسیا دورتموند بود. این دیدار با پیروزی ۲ بر یک زردپوش‌های دورتموند پایان یافت که در مجموع توانستند از موقعیت‌های خود بهتر استفاده کنند. گل پیروزی دورتموند را اشرف حکیمی در دقیقه ۷۱ بازی به ثمر رساند. دورتموند با این موفقیت به رتبه دوم جدول ارتقا یافت و ۴ امتیاز با بایرن مونیخ (صدرنشین جدول) فاصله دارد.

  • آگسبورگ صفر − بایرن مونیخ ۲

بایرن مونیخ هم توانست با نتیجه ۲ بر صفر از سد میزبان خود آگسبورگ بگذرد و با کسب ۳ امتیاز فاصله‌اش با تعقیب‌کنندگان خود را افزایش دهد. بایرن مونیخ در این دیدار از هر لحاظ بر حریف برتری داشت و اگر از موقعیت‌های خود بهتر استفاده می‌کرد، می‌توانست به گل‌های بیشتری دست یابد. بایرن با ۵۵ امتیاز صدرنشین است.

  • ماینتس یک − فورتونا دوسلدورف یک

در آخرین دیدار هفته ۲۵ بوندس‌لیگا که شامگاه یکشنبه ۱۸ اسفند انجام گرفت، تیم‌های ماینتس و فورتونا دوسلدورف رویاروی هم قرار گرفتند. پیکار دو تیم پس از ۹۰ دقیقه تلاش و دوندگی با تساوی یک بر یک به پایان رسید. دوسلدورف در مجموع تیم فعال‌تر و بهتر بود، اما در استفاده از موقعیت‌های خود ضعیف عمل کرد و در نهایت ناگزیر شد به یک امتیاز بسنده کند.

کد خبر 490687

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha