استاندار کهگیلویه و بویراحمد به عنوان شخص اول اجرایی استان در رأس همه مجموعه‌های اداری روزانه با برنامه‌ریزی همه نقاط استان را مورد پایش قرار می‌هد.

حضور میدانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش همشهری‌ آنلاین به نقل از فارس، استاندار کهگیلویه و بویراحمد با حضور در بیمارستان دکتر جلیل شهر یاسوج که محل قرنطینه بیماران کرونایی است از نزدیک کادر درمانی و وضعیت بیمارستان را مورد بازدید و ارزیابی قرار می‌دهد.

در روزهایی که شیوع ویروس کرونا همه شخص و همه جا را تهدید می‌کند در استان کهگیلویه و بویراحمد همه دستگاه‌ها و مسئولان مرتبط مشغول تلاش و فعالیت هستند که مصداق بارز این مدعا پاک بودن این استان به نسبت سایر نقاط کشور است به ترتیبی که تاکنون  فقط ۹ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در استان قرنطینه شده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به عنوان شخص اول اجرایی استان در رأس همه مجموعه‌های اداری روزانه با برنامه‌ریزی همه نقاط استان را مورد پایش قرار می‌دهد.

استاندار در مبادی خروجی و ورودی شهرها به خصوص شهر یاسوج مرکز استان و پرترددترین شهر استان کهگیلویه  بویراحمد حضور پیدا می‌کند تا از نزدیک شاهد عملکرد این حوزه از میدان مبارزه با ویروس کرونا باشد.

کد خبر 490673

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha