مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰
۰ نفر

رئیس شورای شهرستان شمیرانات در شمال پایتخت از شهروندان نقاط مختلف کشور به‌ویژه تهرانی‌ها خواست با توجه به‌سرعت شیوع ویروس کرونا از مسافرت هرچند کوتاه و چندساعته به بخش‌های لواسانات و رودبار قصران خودداری کنند.

کرونا

تهران-ایرنا، کمال‌الدین محمدیان دوشنبه ۱۹ اسفند افزود: در شرایط کنونی که به دلیل شیوع ویروس کرونا ازیک‌طرف، امکان سفر به شمال کشور فراهم نیست و از سوی دیگر، مدارس، دانشگاه‌ها و بسیاری از مراکز تعطیل است، متأسفانه رفت‌وآمدها به مناطق خوش آب‌وهوای شهرستان شمیرانات افزایش‌یافته است.

وی افزود: ما این روزها در حالی شاهد حضور مسافران و گردشگران در شهرها و روستاهای لواسانات و رودبار قصران هستیم که پزشکان و مسئولان بهداشتی و درمانی کشور به‌طور مکرر هشدار می‌دهند که شهروندان از خانه‌های خود خارج نشوند.

محمدیان تصریح کرد: در این برهه بحرانی که ویروس کرونا با سرعت در حال گسترش است، مراکز تفریحی، خدماتی و رفاهی لواسانات امکان پذیرایی و میزبانی از شهروندان را ندارند.

رئیس شورای شهرستان شمیرانات، استان تهران گفت: ما خواهشمندیم مردم برای حفظ سلامت خودشان و ساکنان شهرها و روستاهای شمیرانات از سفر به این مناطق و اتراق در حاشیه رودخانه جاجرود و سد لتیان جداً خودداری کنند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شمیرانات نیز تأکید کرد: به‌تمامی شهروندان توصیه می‌کنیم با رعایت هشدارهای بهداشتی و ماندن در منزل از گردش ویروس در سطح جامعه جلوگیری کنند.

ایمان عموزاده افزود: تاکنون در بخش‌های لواسانات و رودبار قصران موردی مبنی بر ابتلای قطعی به ویروس کرونا گزارش نشده است اما موارد مشکوکی در بیمارستان بستری هستند که در انتظار جواب آزمایش آن‌ها هستیم.

شهرستان شمیرانات متشکل از شهرهای شمیران (منطقه یک و شمال و شمال شرقی منطقه دو تهران)، لواسان، اوشان-فشم-میگون، شمشک و دربندسر و ۳۶ روستا با جمعیتی افزون بر ۶۰۰ هزار نفر در شمال و شمال شرقی پایتخت واقع‌شده است.
 

کد خبر 490635

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تهران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha