دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۷
۰ نفر

شرکت ملی نفت منطقه اردبیل دوشنبه ۱۹ اسفند در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که بسته‌شدن جایگاه‌های عرضه سوخت شایعه بود و تکذیب می‌شود.  

پمپ بنزين

به گزارش همشهری‌انلاین به نقل از ایسنا، شرکت ملی نفت منطقه اردبیل در اطلاعیه خود اعلام کرده است: به اطلاع مردم شریف استان اردبیل می‌رساند به دنبال شایعه بسته‌شدن جایگاه‌های سوخت، ضمن تکذیب این شایعه کاملا کذب به اطلاع می‌رساند عرضه بنزین در کلیه جایگاه‌های استان طبق روال عادی و به‌صورت شبانه‌روزی ادامه خواهد داشت.  

در این اطلاعیه آمده است: با توجه به وضعیت مطلوب موجودی بنرین درجایگاه‌ها و انبارهای نفت استان، جای هیچگونه نگرانی نیست، بنابراین از مردم فهیم استان درخواست داریم در شرایط کنونی برای حفظ سلامتی خود و دیگران از مراجعه غیرضروری به جایگاه‌ها خودداری کنید.  

کمیته حمل و نقل و رفع آلودگی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان اردبیل نیز اعلام کرد: تعطیلی پمپ جایگاه‌های سوخت شایعه‌ای بیش نیست و از هم استانی‌های عزیز درخواست می‌شود برای پیشگیری از شیوع کرونا، از ازدحام در پمپ‌بنزین‌ها خودداری کنند.  

این شایعه یکشنبه ابتدا در شمال استان و در منطقه مغان رواج یاقته و موجب ازدحام مردم در جایگاه‌های سوخت شهرستان‌های پارس‌آباد و بیله‌سوار مغان شد.  

اواخر شب در اردبیل نیز با رواج این شایعه صف‌های طویلی در جایگاه‌های عرضه سوخت مرکز استان تشکیل شده و تا بامداد روز دوشنبه این وضعیت ادامه داشت.  

کد خبر 490595

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اردبیل

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha