مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی گفت: امسال تاکنون ۲ هزار و ۵۰۵ واحد در قالب پروژه مسکونی ویژه مددجویان این نهاد در سطح استان ساخته و تحویل مددجویان شده است.

مسکن

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، حبیب‌الله آسوده افزود: این تعداد پروژه عمرانی در بخش مسکن شهری و روستایی و در قالب‌های خرید، ساخت و مقاوم‌سازی برای مددجویان تحت حمایت اجرا شده است.

وی اضافه کرد: این میزان، معادل ۴۱ درصد طرح‌های عمرانی در دست اجرا در سطح استان خراسان رضوی است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی با بیان این‌که یکی از ابعاد توانمندکردن خانواده‌ها تامین مسکن مناسب برای مددجویان تحت حمایت است، افزود: این نهاد امسال اجرای ۶ هزار و ۷۴ پروژه عمرانی در بخش‌های مختلف از جمله ساخت، تکمیل، خرید و انجام تعمیرات مسکن در قالب شهری و روستایی را آغاز کرد که در این زمینه هزار و ۱۱۰ میلیارد ریال اعتبار از منابع داخلی این نهاد و مشارکت خیران تامین و هزینه شده است.

آسوده گفت: از ابتدای امسال تاکنون خریداری و ساخت ۴۵۶ واحد مسکن شهری، مقاوم‌سازی هزار و ۵۶۱ واحد مسکن روستایی، اتمام ۶۲ واحد مسکن شهری و اتمام ۴۲۶ واحد مسکن نیمه تمام روستایی در سطح استان انجام شده است.

وی اظهار کرد: همچنین از ابتدای امسال ۳ هزار و ۳۳۴ مورد تعمیرات کلی و جزئی در مناطق مختلف استان برای مددجویان اجرا شد که برای این منظور ۱۱۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی گفت: اعتبارات هزینه شده برای پروژه‌های اجرایی به صورت بلاعوض، اعطای تسهیلات، مشارکت خیران و آورده خود مددجو بوده است.

آسوده افزود:با توجه به قرار داشتن در شرایط سخت اقتصادی نیکوکاران می‌توانند با شماره گیری کد # ۰۵۱ * ۸۸۷۷ * از طریق تلفن همراه خود در اهدای کمک‌های نقدی به نیازمندان اقدام کنند.

هم اکنون بیش از نیم میلیون نفر در قالب بیش از ۲۲۰ هزار خانوار در استان خراسان رضوی زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

کد خبر 490564

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha