معاون اورژانس تهران گفت: مردم باید سوالات خود را در خصوص بیماری کرونا از طریق سامانه‌های ۱۹۰، ۴۰۳۰ یا ۱۶۶۶ بپرسند تا خط ۱۱۵ اورژانس اشغال نشود.

اعزام نیروهای عملیات ویژه اورژانس در تهران برای انتقال بیماران مبتلا به کرونا به مراکز معین

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،‌سیدرضا معتمدی معاون فنی و عملیاتی اورژانس تهران با اشاره به افزایش میزان تماس‌های مردم با شماره ۱۱۵ اورژانس اظهار کرد: با شیوع بیماری کرونا در تهران، مردم سوالات زیاد خود را از طریق تماس با شماره ۱۱۵ اورژانس مطرح می‌کنند و این مسئله باعث شلوغی خط ۱۱۵ و پشت خط ماندن بیماران اورژانسی قلبی یا حتی تصادفی می‌شود.

او ادامه داد: مردم باید سوالات خود را در خصوص بیماری کرونا از طریق سامانه‌های ۱۹۰، ۴۰۳۰ یا ۱۶۶۶ بپرسند تا خط ۱۱۵ اورژانس اشغال نشود؛ ظاهراً مردم اعتماد بیشتری نسبت به کارشناسان ۱۱۵ اورژانس دارند و به همین دلیل جهت دریافت پاسخ سوالات خود با این شماره تماس می‌گیرند.

معاون فنی و عملیات اورژانس تهران بیان کرد: با توجه به افزایش تماس‌ها ما ۱۱۵ مخصوص کرونا راه‌اندازی کرده‌ایم تا هرگونه سوالات مردم در خصوص بیماری کرونا از این طریق پاسخ داده شود.

معتمدی تاکید کرد:  تمام دیسپچ‌ها به طور کامل فعال شده‌اند و پرسنلی که قابلیت پاسخگویی به سوالات مردم دارند از طریق موبایل و لپ تاپ به صورت دورکار اقدام به اطلاع رسانی و ارتقای آگاهی مردم نسبت به بیماری کووید۱۹ می‌کنند.

او گفت: در حال حاضر تمام ایستگاه‌های اورژانس تهران فعال هستند و نیروهای داوطلب به صورت خودجوش میزان ساعات کاری خود را افزایش دادند و ما توانسته‌ایم آمبولانس‌های رزرو را با افزایش نیرو فعال کنیم.

معتمدی یادآوری کرد:  آمبولانس‌های رزرو به چرخه فعالیت بازگشته‌اند و مشغول انتقال و جابه‌جایی بیماران و مصدومان حوادث ترافیکی در سطح شهر تهران هستند.

کد خبر 490516

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha