ورودی شهرستان نور از سمت چمستان و محمودآباد در استان مازندران برای کنترل ویروس کرونا با مصوبه ستاد مبارزه با کرونای شهرستان و دادستانی روی مسافران غیر بومی بسته شده است.

نور

به‌گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، شهرستان نور به واسطه زیبایی‌ها و جذابیت‌های خاص سالیان دراز به رسم میزبانی و مهمان نوازی در ایام مختلف سال به‌خصوص فصل بهار و عید نوروز پذیرای مسافران از نقاط مختلف کشور  بوده است و هم اکنون به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور به‌خصوص در سطح منطقه امکان میزبانی از مسافران و گردشگران سراسر کشور به این منطقه وجود ندارد.

ماموران نیروی انتظامی برابر دستور دادستانی به صورت مسالمت آمیز از عبور مسافران و گردشگران برای ورود به شهرستان نور جلوگیری می‌کنند.

بر اساس اطلاعیه ستاد مبارزه با ویروس کرونا در شهرستان نور تردد هرگونه خودرو در این محور ممنوع است و ماموران نیروی انتظامی باهمکاری مردم نسبت به عبور آنان به شهرستان نور جلوگیری می‌کنند.

در این اطلاعیه به صاحبان خانه‌های استیجاری شهرستان هشدار داده شد که حق واگذاری خانه‌ها به مسافران و گردشگران را ندارند و در صورت اجاره خانه‌ها برابر قانون با
آنان برخورد می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران پیشتر اعلام کرد که اجاره واحدهای مسکونی و ویلاهای شخصی به مسافران طبق مصوبه کارگروه پدافند زیستی و مقابله با کرونا ممنوع است.

سید یونس حسینی عالمی گفت : در شرایط فعلی به دلیل شیوع ویروس کرونا در سطح کشور از جمله استان مازندران، مسافرت در اکثر استان‌های کشور به ویژه این استان ممنوع است.

وی اضافه کرد : هرگونه اجاره واحدهای مسکونی و ویلاهای شخصی به مسافران ممنوع است و با متخلفان نیز برخورد خواهد شد.

دادستان مرکز استان مازندران گفت : شهروندان استان به‌خصوص همسایه‌های این ویلاها و خانه‌های شخصی در صورت مشاهده اجاره غیرقانونی این واحدها از سوی مالکان متخلف به مسافران غیر بومی آن را به نیروی انتظامی یا دستگاه قضایی گزارش کنند.

کد خبر 490362
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مازندران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha