رئیس شورای هماهنگی بانک‌ها گفت: آمار مبتلایان به کرونا رو به افزایش است و تعداد کارکنان بانکی مبتلا شده هم بسیار تاثر برانگیز است.

بانک

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایلنا، محمدرضا حسین زاده در یادداشتی نوشت: تاکنون ۶ همکار عزیز شبکه بانکی جان خود را بر اثر کرونا از دست داده اند که از صمیم قلب به خانواده آنها تسلیت گفته و برای این عزیزان که در راه خدمت رسانی به خلق خدا گرفتار شدند مغفرت الهی طلب می‌کنم.

مردم شریف و مشتریان عزیز نظام بانکی، همکاران ما بخشی از این جامعه هستند که شبانه روز در تلاشند تا در این روزهای سخت امور مالی شما و اقتصاد جامعه با مشکل مواجه نشده و دردی به دردهای جامعه افزوده نشود.

بانک‌ها از اولین سازمان هایی هستند که بخش عمده‌ای از کارها را الکترونیکی و غیرحضوری کردند از شما عزیزان درخواست میکنم به خاطر خودتان و فرزندان این مرز و بوم از مراجعه به شعب جز در موارد اضطرار اجتناب کنید.

اگر تاکنون خدمات الکترونیک خود را فعال نکرده‌اید از طریق تماس با واحدهای ارتباط مردمی بانک‌ها راهنمایی لازم را اخذ کنید و خدمات غیر حضوری خود را فعال کنید .

باید دست به دست هم بدهیم تا بتوانیم از این بحران به سلامت عبور کنیم.

کد خبر 490253

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • GB ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
    1 0
    کارت های بانکی را هوشمند کنید.
  • دکتر رضایی DE ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
    1 0
    مردم محترم ایران بنده به عنوان یک استاد دانشگاه مقیم آلمان عرض میکنم کاملا مشخص هست که مسولین الان هماهنگی درستی ندارن . این مشکل متاسفانه در آلمان هم تا حدی هست مثلا ورودی چینی ها و سایر کشور ها بسته نشد حتی دمای بدن رو هم در فرودگاه ها چک نمیکنند و ماسک و ... هم اینجا نیست. دیگه وقتشه به خودمون اتکا کنیم. حداقل 2 هفته اصلا بیرون نرید ..برید پشت بام یا باکن با نور افتاب . مسافرت نرید مهمان عید نرید کسی رو هم راه ندید خونه. زیاد هم به ماسک ها الکی دلتون رو خوش نکنید تنها ماسکی که جلو ویروس رو میگره سری n95 یا n99 و n100 که اونا نه توی ایران و نه توی اروپا پیدا نمیشه همشون رو چینی ها از دو ماه پیش خریدن فرستادن چین برای فروش..جون خودتون و عزیزاتون رو به خطر نندازید. انشالله این مریضی به مرور کم اثر میشه منتها مهمه الان مریض نشید چون هر چی بگذره امکان داروی موثری پیدا بشه و بیمارستان ها خلوت تر بشه و یک استراتژی بهتری برای مقابله پیدا بشه بیشتر میشه. . این توصیه من رو لطفا تا جایی که میتونید پخش کنید.