تیم فوتبال لیورپول در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال انگلیس با برتری مقابل بورنموث یک گام دیگر به سوی قهرمانی برداشت.

لیورپول

به گزارش همشهری آنلاین، لیورپول در حالی گام به این مسابقه گذاشته بود که در دو بازی  قبلی لیگ برتر و جام حذفی برابر واتفورد و چلسی شکست خورده بود. در دقیقه ۹ این بازی اشتباه مرگبار  جو گومز مدافع میانی لیورپول باعث شد تا توپ پشت محوطه جریمه نصیب کالوم ویلسون مهاجم تیم میهمان شود، در ادامه پاس عرضی جفرسون لرما از جناح راست با ضربه بغل پای کالوم ویلسون از روی خط شش قدم  به گل اول بورنموث تبدیل شد تا آنفیلد در سکوت فرو رود.

البته کادر فنی لیورپول اعتقاد داشتند در صحنه تصاحب توپ توسط مهاجم میهمان او مرتکب خطا شده اما داور گل را قبول کرد که باعث اعتراض شدید کلوپ شد. در دقیقه ۲۵ آدام اسمیت مدافع بورنموث  قصد داشت تو پ را از سادیو مانه عبوردهد اما مانه  با هوشیاری توپ را ربود و با یک پاس عالی محمد صلاح را در موقعیت گل قرار داد. او با کنترل توپ و شلیک پای راست گل اول را از درون محوطه جریمه به ثمر رساند. این هفتادمین گل محمد صلاح در صدمین بازی در  لیگ برتر برای لیورپول بود و به این ترتیب توانست از رکورد ۶۹ گل سوارز عبور کند. البته سوارز در صدو ده بازی به رکورد  ۶۹ گل رسیده بود.

سلسله اشتباهات بازیکنان بورنموث به این صحنه ختم نشد و در دقیقه ۳۳ توپی را در میانه میدان لو دادن تاویرجیل  فن دایک با تیزهوشی آن را تصاحب کند و با پاس عمقی خود مانه را روانه دروازه حریف کند. در نهایت سادیو مانه این موقعیت عالی را با ضربه ای فنی به گل دوم لیورپول تبدیل کرد. بعد از این گل کلوپ شادی ویژه ای را در برابر کمک داور اول مسابقه انجام داد که از چشم دوربین ها پنهان نماند.

در  آغاز نیمه دوم لیورپول خوش شانس بود که میلنر موفق شد توپ را از روی خط دروازه به کرنر بفرستد تا دروازه لیورپول بسته بماند. در ادامه بازی  لیورپول موقعیت های بیشتری را نسبت به حریف بدست آورد اما مانه، فیرمینو و صلاح موفق به گلزنی نشدند تا درنهایت لیورپول  با همین نتیجه فاتح این دیدار باشد. لیورپول  با این پیروزی با ۸۲ امتیاز در صدر جدول باقی بماند.

کد خبر 490244

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha