شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۲
۰ نفر

مدیرکل سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش گفت: کمپین هر دانش‌آموز، یک سفیر سلامت با شعار نه به سفر، نه به دید و بازدید و سالم ماندن در خانه برای پیش‌گیری از ابتلا به کروناویروس کلید خورد.

کمپین هر دانش‌آموز، یک سفیر سلامت کلید خورد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس حسن ضیاءالدینی مدیرکل سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش از ایجاد کمپین «هر دانش‌آموز، یک سفیر سلامت» با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خبر داد و اظهار کرد: این کمپین نه به سفر، نه به دید و بازدید و سالم ماندن در خانه برای پیشگیری از  کرونا  ویروس است.

وی ادامه داد: در این کمپین سه قانون شامل شست‌وشوی مرتب دست‌ها، پرهیز از روبوسی کردن و در موقع عطسه یا سرفه جلوی دهان و بینی خود را با دستمال یا آرنج گرفتن مدنظر قرار گرفته است. 

ضیاءالدینی با بیان اینکه 2 میلیون و صد هزار سفیر سلامت در کشور داریم، گفت: سفیران سلامت در هر سه مقطع تحصیلی حضور دارند و وظیفه هر سفیر شامل خودمراقبتی و آموزش همسالان برای ارتقای سلامت خود، خانواده و جامعه است و همه دانش‌آموزان به عنوان سفیران سلامت در این کمپین شرکت کنند.

وی اضافه کرد: دانش‌آموزان آثار خود را در زمینه‌های مختلف از جمله نقاشی، فیلم کوتاه، عکس، فایل صوتی نکات بهداشتی و نامه به کرونا ویروس، با مراجعه به سایت آوای سلامت دفتر آموزش سلامت وزارت بهداشت و لینک سفیران سلامت دانش‌آموزی ارسال کنند.

کد خبر 490233

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • زهرا IR ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
    2 0
    بهترین توصیه ها
  • زینب IR ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
    0 0
    خیلی خوب توانستید با تو ضیح درست در برابر کرونا مردم را کنترل کنید راستی من میخوستم یک عدد نقاشی به سفیران سلامت ارسال کنم اگه میشه بهم بگید این نقاشی رو چگونه ارسال کنم
  • لیلا IR ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
    2 0
    دخترم خیلی خوب بود انشاالله همیشه موفق باشی و سفیر سلامت ادامه میدن