فرمانده انتظامی پایتخت از هماهنگی نیروی انتظامی با دستگاه های مختلف برای نظارت و مدیریت بر فرایند تولید تا توزیع تجهیزات و ملزومات پزشکی مورد نیاز مردم در قالب طرح صیانت از سلامت جامعه خبر داد.

سردار رحیمی

همشهری آنلاین- حمیدرضابوجاریان: فرمانده انتظامی پایتخت گفت: نیروی انتظامی در شرایط خاص فعلی کشور خود را در کنار مردم و حافظان جان شهروندان می داند.نیروی انتظامی همواره در همه صحنه ها حامی مردم بوده است. در صحنه های خطر و لحظه هایی که ملت ایران به این مجموعه نیاز داشته اند و  این وجود داشته است که سبزپوشان ناجا در کنار مردم باشند، در میدان حضور داشته و امنیت روانی و سلامتی مردم را با اقدامات خود تامین و تضمین کرده است.

سردار حسین رحیمی با قدردانی از تلاش های شبانه روزی پزشکان،پرستاران و کادرهای درمانی در مبارزه با ویروس کرونا‏ تاکید کرد:جامعه پزشکان‏ پرستاران و همه و همه در این حوزه ورود کرده اند اما متاسفانه، برخی افراد که نان خود را در سودجویی و دلالی و بازی با جان مردم پیدا کرده اند و به جان مردم افتاده اند و موفق شده ایم ده ها میلیون قلم انواع و اقسام کالاهای بهداشتی و درمانی مورد نیاز مردم را که از سوی این افراد احتکار شده بود کشف کنیم.

فرمانده انتظامی پایتخت با قدردانی از تلاش ماموران پلیس اقتصادی با ارایه آماری از کشفیات پلیس در روزهای اخیر گفت: با تلاش های صورت گرفته و در بازرسی های متعدد انجام شده‏ موفق به کشف ۷۳ میلیون قلم انواع تجهیزات پزشکی شامل دستکش‏، ماسک‏، انواع محلول های ضد عفونی کننده و دیگر تجهیزات پزشکی شده ایم.در این حوزه بالغ بر ۶۰ نفر دستگیر و ۴۰ پرونده شکل گرفته است. 

سردار رحیمی با هشدار به افرادی که به هر دلیل قصد احتکار و سودجویی ازتجهیزات درمانی و بهداشتی را دارند، اضافه کرد:نیروی انتظامی قصد دارد تا با کمک دستگاه های مختلف فرایند تولید تا توزیع این اقلام را که نیاز امروز مردم و جامعه پزشکی کشور است رصد و مدیریت کند تا اقلام تولید شده به دست مصرف کنندگان نهایی برسد.ما باید خودمان را در این مقطع با حضوری جدی تر و گستده تر در میدان نشان دهیم تا عرصه بر محتکران و سودجویان تنگ تر از هر زمان دیگری شود.   

کد خبر 490212

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha