معاون اول رئیس جمهور در تماس های تلفنی جداگانه با استانداران هرمزگان، فارس، قزوین، اصفهان، خراسان رضوی، کرمان و سیستان و بلوچستان اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا و انسجام،‌ هماهنگی و همکاری بیشتر مسئولان و مردم را جهت پیشگیری از شیوع این ویروس و درمان مبتلایان ضروری ارزیابی کرد.

اسحاق جهانگیری

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، اسحاق جهانگیری در مکالمه های تلفنی ضمن دریافت آخرین گزارش ها و اخبار مربوط به ویروس کرونا و اقدامات انجام شده در این استان ها، از استانداران خواست با به عنوان نمایندگان عالی دولت همه امکانات دولت، نهادهای مختلف و بخش خصوصی را برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا بکار گیرند.

وی با اشاره به نقش رسانه ها و سازمان های مردم نهاد در اطلاع رسانی و اطمینان بخشی به جامعه،‌ لزوم جدی گرفتن هشدارها و دستورالعمل های ستاد ملی مقابله با کرونا از سوی مردم را خاطرنشان ساخت و گفت: قطعا همکاری و همراهی مردم نقش پراهمیتی در کوتاه شدن عمر این ویروس و روند کاهشی ابتلا و شکست این بیماری در کشور دارد.
معاون اول رییس جمهور در ادامه پیگیری های خود از وضعیت استان های کشور، بار دیگر از مجاهدت ارزشمند کادر پزشکی و درمانی و نیز کسانی که برای تامین مایحتاج مردم تلاش می کنند قدردانی و بر نظارت بیشتر بر توزیع اقلام درمانی و بهداشتی و مقابله با سودجویان و محتکران و معرفی آنان به مراجع قضایی تاکید کرد.

استانداران هرمزگان، فارس، قزوین، اصفهان، خراسان رضوی، کرمان و سیستان و بلوچستان نیز در این تماس های تلفنی ضمن ارائه گزارش از آخرین وضعیت ابتلا به کرونا، نیازها و اقدامات انجام شده، از اهتمام جدی مسئولین استان برای بکارگیری همه ظرفیت ها در جهت پیشگیری و درمان افراد درگیر با ویروس کرونا خبردادند.

کد خبر 490169

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احمد IR ۰۰:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
    0 0
    من مقیم قم ام یک گارگره ساده ام هنوز کمه هنوزه شرکت کار میزاره کی باید جواب بده