مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۱
۰ نفر

شهردار بندر دیر گفت: آتش‌نشانان به‌منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در اماکن عمومی بازار و مکان‌های پرتردد این شهر را ضدعفونی کردند.

ضد عفونی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، علی ابراهیمی پنج‌شنبه ۱۵ اسفند افزود: در این عملیات تمام پاساژها، پارک‌ها، خیابان‌های پرتردد شهر ضدعفونی شد.

وی اظهار کرد: عملیات ضدعفونی کردن اماکن عمومی شهر دیر استان بوشهر از سوی آتش‌نشانان و تیم‌های عملیاتی با در اختیار داشتن تجهیزات مناسب تا فراهم شدن شرایط مناسب همچنان ادامه دارد.

 شهردار بندر دیر اضافه کرد: در این عملیات فرماندهی قرارگاه شفا که شبکه بهداشت و درمان است و گروه‌های جهادی، موکب بیت الزهرا، هلال‌احمر و بسیج نیز به کمک شهرداری آمده و مقررشده اقدام مهم ضدعفونی کردن معابر به‌صورت مستمر ادامه داشته باشد.

ابراهیمی اولویت نخست شهرداری دیر را ضدعفونی کردن اماکن عمومی و پرتردد همچون بازارخرید و فروش، پاساژها، بازار ماهی و میگو و تره‌بار عنوان کرد.

وی گفت: طبق دستورالعمل شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر هرگونه نصب چادر در پارک‌های شهر ممنوع است و اگر مشاهده شود طبق قانون چادر آن‌ها جمع‌آوری می‌شود.

ابراهیمی با تأکید براین‌که دست‌فروش‌ها اقدام به فروش جنس‌های خود نکنند؛ افزود: بازار روز (پنج‌شنبه‌بازار) این شهر تا اطلاع ثانوی تعطیل و همچنین تا عادی شدن شرایط برای گشت‌های دریایی و ستاد اسکان هیچ برنامه‌ای در نظر گرفته نشده است.

کد خبر 489692

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha