رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: بر اساس نتایج آزمایشگاهی از ظهر دیروز تا امروز ۱۴ اسفند، ۵۸۶ مورد جدید ابتلای قطعی به ویروس کرونای کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و مجموع مبتلایان به این بیماری در کشور به ۲۹۲۲ نفر رسید.

کرونا البرز

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، دکتر کیانوش جهانپور اظهار داشت: از بین مبتلایان جدید ۲۵۳ مورد مربوط به استان تهران، ۱۰۱ نفر مربوط به استان قم، ۳۵ مورد مربوط به استان گیلان، ۹ نفر مربوط به استان مازندران، ۸ نفر مربوط به استان سمنان، ۹ نفر مربوط به استان گلستان، ۹ نفر مربوط به استان آذربایجان شرقی، ۴ نفر مربوط کردستان، ۱۵ نفر مربوط به کرمانشاه، ۷ نفر مربوط به ایلام، ۵ مورد مربوط به استان لرستان، ۲۷ نفر مربوط به استان خوزستان، ۱۴ مورد مربوط به فارس، ۶ مورد مربوط به زنجان، ۸ نفر مربوط به مرکزی، ۲۵ نفر مربوط به قزوین، ۱۹ نفر مربوط به البرز، یک نفر مربوط به چهارمحال و بختیاری، ۱۴ نفر مربوط به کرمان، ۸ نفر مربوط به سیستان و بلوچستان، ۸ نفر مربوط به خراسان رضوی و یک نفر مربوط به خراسان شمالی است.

وی افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان بر اثر این بیماری در کشور به ۹۲ نفر رسید.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت تاکید کرد: خوشبختانه ۵۵۲ نفر از مبتلایان به کووید۱۹ در کشور بهبود یافته اند که این آمار روز به روز رو به افزایش است.

کد خبر 489489

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تندرستی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بانو IR ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
    4 1
    انشالله همشون بسلامتی وتندرستی برسن
  • سید US ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
    0 0
    بجای این همه ترساندن ملت به فکر عیدی و پاداش مردم باشین ک
  • صادق IR ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
    0 0
    با سلام از روزنانه همشهری تقاضا دارم از ورود زائران پاکستانی که از قم به زاهدان اومدن گزارشی تهیه و به سمع مسئولین برسونن چرا ک قرنتینه ای برای انها درنظر گرفته نشده است و در سطح شهر تردد میکنن
  • وطن پرست DE ۰۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
    0 0
    با سلام چرا درتمام گزارشهای مربوط به کورونا،فقط عکس خانمهارا نشان میدهید ؟