مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵
۰ نفر

مدیر مرکز هدایت عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: شهروندان مراقب نازل پمپ بنزین‌ها باشند و هنگام مراجعه به جایگاه‌های عرضه سوخت نیز تحت هیچ شرایطی به آن دست نزنند.

پمپ بنزین‌

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، علی فخارسلیمانی گفت: با توجه به اینکه جایگاه‌های عرضه سوخت یکی از مواردی است که شهروندان روزانه به آن سروکار دارند و اینکه دست زدن به نازل خود می‌تواند عامل انتقال ویروس کرونا باشد به همین منظور و براساس اطلاعیه سراسری وزارت بهداشت در جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، درخواست شده تا تمامی مراحل سوختگیری توسط کارکنان جایگاه‌ها انجام شود.

وی با بیان اینکه متاسفانه این مساله امروز در بسیاری از جایگاه‌های عرضه سوخت رعایت نمی‌شود، گفت: شهروندان هنگام مراجعه به جایگاه‌های عرضه سوخت بنزین و گاز، ضمن خودداری از عملیات سوختگیری، از دستکش‌های یک بار مصرف که قرار شده مسوولان جایگاه‌ها آن را در دسترس عموم قرار دهند، استفاده کرده و به جایگاه‌داران نیز توصیه شده تا به طور مرتب تمامی تجهیزات خود را با مواد ضدعفونی کننده، تمیز کنند.

فخارسلیمانی اضافه کرد: طی روزهای گذشته و از طریق اطلاعیه‌های مختلف از شهروندان درخواست شده تا کارهای اداری خود را به بعد از عید نوروز موکول کرده و براساس دستور مقام عالی استان، تمامی ادارات و دستگاه‌های اجرایی مکلف هستند تا در این زمینه با مردم همکاری لازم را داشته باشند.

این مسئول عملیات بحران اضافه کرد: برخلاف شایعات موجود، این روزها شاهد اوج گرفتن ویروس کرونا هستیم و تنها راه مقابله با این بیماری، رعایت موارد بهداشتی از سوی مردم است و در صورتی می‌توان شاهد موفقیت در این زمینه بود که شهروندان تماس خود را در محیط به حداقل رسانده و بیشتر اوقات فراغت خود را در منزل سپری کنند.

۵۹ جایگاه سوخت سی ان جی و ۷۲ جایگاه سوخت بنزین و گازوییل با ۷۷۰ نازل در سطح استان قزوین فعالیت دارند.

۵۵ نفر مبتلا به ویروس کرونا در استان قزوین شناسایی شده است.

کد خبر 489384

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha