معاون پشتیبانی اداره کل آموزش‌وپرورش استان بوشهر گفت: اولویت اول ما برای مبارزه با کرونا آموزش و پیشگیری است.

کرونا

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، غلامرضا دانش فر پس از شرکت در جلسه شورای معاونان اداره کل آموزش‌وپرورش استان بوشهر اظهار کرد: باوجودی که تدابیر لازم برای مبارزه عملی با ویروس کرونا در مدارس وادارات آموزش‌وپرورش سراسر استان اندیشیده شده است، اما اولویت نخست ما آموزش و پیشگیری دانش آموزان، معلمان و کارکنان است.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینهٔ مبارزه با ویروس کرونا در چند روز اخیر، افزود: تاکنون بیش از ۱۵۰ لیتر مواد ضدعفونی برای ویروس‌زدایی و بهداشتی نمودن آسانسور، اتاق‌ها، راهرو، نمازخانه، سالن اجلاس و ابزارهای مورداستفاده کارکنان اداری از دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اخذشده است.

معاون پشتیبانی اداره کل آموزش‌وپرورش بوشهر ادامه داد: تمامی رانندگان و نیروهای خدماتی در برای پیشگیری از ابتلا به کرونا آموزش‌های لازم مورد تعلیم و آموزش قرار گرفتند.

دانش فر بیان کرد: علاوه بر آموزش برای تمامی رانندگان و نیروهای خدماتی ماسک و دستکش فراهم‌شده است.

وی اعلام کرد: پس از تهیه ۱۲۰۰ لیتر مایع دستشویی برای رعایت بهداشت فردی و بهداشت محیط بین مدارس سراسر مناطق و شهرستان‌های استان توزیع شد. همچنین برای استفاده تمامی کارکنان اداری دستکش پلاستیکی تهیه و در اختیار ایشان قرار داده‌شده است.

غلامرضا دانش فر اضافه کرد: برای پیشگیری‌های لازم حداکثر نظارت بر استفاده از تاز مواد شوینده و مکان‌های مورد تماس ازجمله دستگیره درب اتاق‌ها، آسانسور و... صورت گرفته است. سرانه بهداشتی مدارس استان درمجموع بیش از ۱۴ میلیارد ریال در نظر گرفته‌ شده است.

کد خبر 489247

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha