پرستاران و پزشکان ایرانی برای گذراندن دوره سخت شیوع کرونا در کشور ویدئوهایی از رقصیدنشان در بیمارستان منتشر می کنند. آنها این فیلم‌ها را در حالی ضبط می‌کنند که لباس مخصوص با تجهیزات کامل از سر تا پا پوشیده‌اند و ماسک روی صورت دارند.

کرونا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از middleeastmonitor، بعد از چین که تا لحظه نگارش این مطلب ۲۳۳۶ مورد تأییدشده مبتلا به ویروس کرونا شدند و طبق گزارش ها ۷۷ نفر جان خود را از دست دادند، ایران بیشترین فوتی را بر اثر ابتلا به کرونا داشته است. تعدادی از مبتلایان از سیاستمداران برجسته ازجمله معاون وزیر بهداشت ایرج حریرچی، رئیس اورژانس ایران حسین کولیوند، و ۲۳ نماینده مجلس این کشور هستند.

همچنین محمد میرمحمدی، معاون ارشد رهبر معظم انقلاب اسلامی آیت الله علی خامنه ای که دیروز بر اثر ابتلا به این بیماری درگذشت. اما متخصصان بهداشت و درمان ایران برای بالا بردن روحیه خود رقصیدند.

در یکی از این فیلم ها پرستاری پرجنب و جوش پوشیده با لباس مخصوص و ماسک محافظ، با انرژی در یک بیمارستان با تختخواب خالی در حال رقصیدن است.
چندین فیلم دیگر هم هست که گروه های پزشکان و پرستاران را نشان می دهد که با لباس های پوشیده مشغول رقصیدنند و برخی از کاربران آن را چالش رقص پزشکان و پرستاران نامیده اند.
گروهی دیگر نیز به آواز خواندن روی آورده اند و با لباس مخصوص مشغول نواختن گیتار برای بیماران قرنطینه شده و همچنین همکاران خود هستند.

گرفتن این فیلم ها پس از آن آغاز شد که پزشکان و پرستاران چینی فیلمی منتشر کردند که در خارج از بیمارستان برای بیماران قرنطینه شده می رقصیدند و برای مرخص شدن افراد بهبودیافته شادی می کردند.
کد خبر 489132

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مهارت‌های زندگی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ل ع IR ۲۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
    4 3
    خداوند نگهدار همشون باشه هم مواظب روح ما هستن هم جسم ما
  • IR ۲۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
    7 3
    خوبه دیگه .به بیماران روحیه میدن
  • م. ع IR ۰۱:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
    7 3
    به‌ همه پرستاران وپزشکان عزیز کشورم خسته نباشی میگم که‌ ازجان مایه میزارن دست تک تکشون میبوسم خداوند بزرگترین پاداش دنیا وآخرت ونصیبتون کنه من‌ که‌ بارقصاتون روحیم شادش چه برسه به‌ بیماران
  • IR ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
    13 2
    بابا بذارید انرژی ولبخند داشته باشند این عزیزان بلاخره تواین مواقع هیچ نقدی نداشته باشیم از کادر بیمارستان
  • ناصر IR ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
    2 2
    خداوکیلی دمشون گرم خیلی باحالن خدانگهدارشون
  • فرزاد DE ۰۵:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
    2 2
    نمیدونم اینایی که از این حرکت پرستاران ایراد میگیرند چی تو کلشونه. واقعااااااا فازتون چیه. فکر کنم که به شماها برای همین جوری فکر کردن یا همین جوری حرف زدن کلی خشکه میرسه و جیباتون پر پول میشه. اجرتون با خدا . نیت تو درست کن . ببین نیتت درست کن
  • محمدرضا IR ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
    1 2
    جونم به این همه مهربونی و معرفت دمتون گرم
  • IR ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
    2 1
    مثل اینکه ویروس کرونا ضایعات روحی هم داره!!!