سخنگوی قوه قضائیه درباره اخبار منتشر شده درخصوص سلامتی نازنین زاغری و ابتلای وی به کرونا توضیحاتی ارائه کرد.

نازنین زاغری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قصائیه امروز سه شنبه (۱۴ اسفند) گفت: شاهد فعالیت برخی افرادی هستیم که روحیه مردم را هدف قرار دادند، برخی با شایعه سازی و برخی هم با وهن مقدسات، در همه این زمینه‌ها دستورات لازم صادر شده است.

وی افزود: در رابطه با افرادی که کلیپ‌هایی از آنها در جریان زیارت برخی امکان مقدس منتشر شده بود، شناسایی و تحت تعقیب قضائی قرار گرفتند.

اسماعیلی در خصوص سلامت زندانیان از جمله نازنین زاغری، نبوی و غیره گفت: بیش از ۵۴ هزار زندانی به مرخصی رفتند و اقدامات بسیار خوبی انجام شد و در رابطه با نازنین زاغری این فرد در سلامت کامل به سر می‌برد و شایعاتی روز گذشته در این رابطه مطرح شد.

سخنگوی قوه قضائیه افزود: سلامت همه زندانیان برای ما اهمیت دارد و امنیتی و غیر امنیتی ندارد و شرایط نگهداری زندانیان امنیتی از غیر امنیتی به مراتب بهتر است.

اسماعیلی در خصوص یکی از پرونده‌های اخلال در نظام ارزی گفت: تیمور عامری به جرم اخلال در نظام ارزی به تجمل بیست سال حبس و جزای نقدی، محمد حسین زندیه به تحمل ۵ سال و حبس و جزای نقدی و علی اصغر سلطانی گهر به تحمل شلاق و جزای نقدی محکوم شده است.

کد خبر 488891

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha