معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، امنیت و سلامت مردم را از اولویت‌های مهم مجموعه این شهرستان برشمرد و گفت: برخورد با مفسدان و محتکران کالاهای پزشکی و بهداشتی یکی از اولویت‌های مبارزه با ویروس کرونا است.

فرماندار ویژه ری

به گزارش همهشهری آنلاین به نقل از  ایرنا، حسین توکلی کجانی سه‌شنبه ۱۳ اسفند اعلام کرد: با توجه به این‌که مردم و مسئولان درگیر سلامت و بهداشت فردی و همچنین پیشگیری از ویروس کرونا هستند، عده‌ای فاسد و فرصت‌طلب به دنبال سودجویی از طریق احتکار ملزومات بهداشتی هستند که با این افراد برخورد قاطع و قانونی صورت می‌گیرد.

معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری با توجه به وجود عمده انبارهای کالا در شهرستان ری، هماهنگی همه دستگاه‌ها و نهادهای شهرستان، به‌منظور جلوگیری از احتکار ملزومات بهداشتی با هماهنگی صورت گرفته با مقام قضایی، نیروهای امنیتی، انتظامی و تعزیرات حکومتی، نظارت بر انبارهای شهرستان روزانه و به‌طور دقیق انجام می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: همکاری نیروهای امنیتی با تیم‌های نظارتی، کمک شایانی به برخورد با متخلفین و احتکار کنندگان داشته است.

روز گذشته با دستور فرماندار ویژه ری در بازدید و کنترل انبارهای این شهرستان مقدار زیادی دستکش و تعداد ماسک ساده نمدی کشف و به علت گران‌فروشی و احتکار با حکم قاضی اداره تعزیرات حکومتی اقلام مکشوفه ضبط و در اختیار شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری فرار گرفت تا برابر مصوبات کارگروه بهداشت با اولویت‌بندی در مراکز درمانی شهرستان توزیع شود.

آخرین آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور یک‌هزار و ۵۰۱ نفر است و ۶۶ نفر فوت کرده‌اند.

کد خبر 488801

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تهران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha