مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶
۰ نفر

یزدانی در راستای اجرای دستورالعمل‌ها و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، شبانه از مراکز اقامتی قم بازدید کرد.

یزدانی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حمید یزدانی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قم هنگام بازدید از مراکز اقامتی قم گفت: این بازدیدها در راستای اجرای دستورالعمل وزارتخانه که از سوی دکتر مونسان وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به منظور پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در تأسیسات گردشگری و هتل‌ها انجام می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قم با بیان اینکه مردم باید نسبت به این ویروس آگاه باشند و مراقبت‌های دقیق و پیشگیرانه‌ای به عمل آورند تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین توصیه‌ها به مردم در شرایط کنونی خودداری از سفرهای غیر ضروری است.

یزدانی ادامه داد: مراکز اقامتی قم اعم از هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها، مهمانپذیران و خانه‌های مسافر با دستور العمل وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، مقابله با ویروس کرونا را آغاز و مراقبت‌های بهداشتی را بیشتر از گذشته رعایت می‌کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قم در ادامه بیان کرد: در شرایط فعلی رفت و آمدها بسیار کم شده است، اما مردم همچنان باید در تجمعات و فضای‌های مختلف، که به لحاظ بهداشتی قابلیت کنترل کمتری دارند خودداری کنند.

کد خبر 488504

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha