رقیب عشقی وقتی دید زن جوان به عقد موقت جوان دیگری درآمده است، در اقدامی مرگبار دست به قتل زد و گریخت.

قضائيه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از رکنا، ۲۵ مهر ۹۵ رهگذران در خیابان پیروزی مشاهده کردند مرد جوانی با رها کردن موتورش در کنار خیابان، روی پل عابرپیاده رفته و پسر جوانی را هدف ضربات چاقو قرار داده و سوار بر موتورش پا به فرار گذاشته است.

با اعلام این خبر به پلیس و تیم های پزشکی خیلی زود امدادگران و ماموران در محل حاضر شدند و مرد جوان را که غرق خون روی زمین افتاده بود به بیمارستان منتقل کردند اما این جوان به دلیل خون ریزی شدید به کام مرگ فرو رفت و همین کافی بود تا تیمی از ماموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران برای تحقیقات پلیسی و دستگیری عامل این جنایت خونین وارد عمل شوند.

  • نخستین سرنخ

کارآگاهان در گام نخست به سراغ خانواده مرد جوان رفتند و در تحقیقات مشخص شد که او چندی قبل به صورت پنهانی با زن جوانی ازدواج موقت کرده است که در ادامه ماموران برای رسیدن به سرنخ به سراغ زن جوان رفتند.

محدثه وقتی پیش روی ماموران قرار گرفت، گفت: مدتی بود که با یک پسر جوان ازدواج موقت کرده بودم اما بعد از پایان زمان عقد موقتمان به دلیل اختلافاتی که با هم داشتیم دیگر به رابطه مان ادامه ندادم تا این که با حمید آشنا شدم و وقتی دیدم جوان خوبی است به صورت پنهانی با او ازدواج موقت کردم.

وی افزود: بعد از ازدواج با حمید، کامران اصرار داشت که به رابطه اش با من ادامه دهد و بارها از من خواست که از حمید طلاق بگیرم و با او ازدواج کنم اما من انتخاب خودم را کرده بود ولی مزاحمت های کامران ادامه داشت ولی هیچ وقت نگذاشتم حمید از این ماجرا با خبر شود تا در رابطه مان بی اعتمادی و ناراحتی پیش آید.

زن جوان ادامه داد: مدتی گذشت و کامران که می دید من نمی خواهم به زندگی با او برگردم شروع به تهدید کرد و با توجه به مشخصاتی که شاهدان از قاتل در صحنه قتل دادند احتمال می دهم قتل حمید از سوی کامران انجام شده باشد، چون از او هر کاری بی می آید.

  • متهم فراری

کارآگاهان با به دست آمدن این سرنخ موفق به شناسایی خانه کامران شدند اما وقتی به خانه وی مراجعه کردند مشخص شد که این جوان از روز جنایت ناپدید شده و هیچ کسی از او اطلاعی ندارد و همین کافی بود تا کامران به عنوان عامل این جنایت خونین تحت تعقیب قرار گیرد.

تجسس های پلیسی ادامه داشت اما هیچ سرنخی از کامران به دست نیامد و تحقیقات فنی به بن بست پلیسی رسید.

بازپرس پرونده با گذشت سه سال از این جنایت با توجه به این که هیچ سرنخی از عامل جنایت به دست نیامده کیفرخواست پرونده را به صورت غیابی اعلام کرد.

کامران متهم به قتل حمید شناخته شد و پرونده پس از صدور کیفرخواست به صورت غیابی برای صدور حکم نهایی به دادگاه کیفری یک استان تهران ارجاع داده شد.

کد خبر 488494

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha