مسئول دفتر آیت‌الله سیدکاظم حائری در قم به دلیل ابتلا به بیماری کرونا درگذشت.

هادی انصاری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خبرآنلاین، دکتر هادی انصاری گفت: حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ حامد ظاهری از فضلای حوزه علمیه قم و از شاگردان و مسئول استفتائات دفتر آیت الله سیدکاظم حائری، که چند روز پیش مبتلا به بیماری کرونا شده و در یکی از بیمارستان های قم بستری بود امروز درگذشت.

او از فعالان علمی بشمار می آمد و در بعثه حج آیت الله حائری در مکه سال ها حضور داشت و به انجام وظیفه در این راستا می پرداخت. درگذشت این فاضل گرامی را به حوزویان تسلیت عرض می کنیم.

گفتنی است که آیت الله سید کاظم حائری از شاگردان سرشناس مرحوم شهید صدر بشمار آمده و هم اکنون موسس حوزه علمیه شهید سید محمد باقر صدر بشمار می آیند. یکی از خدمات بزرگ که ایشان در این دوران به انجام رساندند، تأسیس مدرسه‌ای علمیه به نام «مدرسه علمیه شهید سید محمدباقرصدر» است.

وی شب های جمعه و شب های ماه مبارک رمضان در این مدرسه به تدریس اخلاق و عقاید می‌پردازد. از دیگر خدماتی که ایشان در این دوران به عمل آوردند تأسیس مرکزی برای اعزام روحانیون مبلغ به مراکز تبلیغی است.

به گزارش همشهری آنلاین، پیش از این حاج سید مجتبی فاضلی مسوول دفتر و مسوول اجرایی و مالی آیت‌الله‌العظمی شبیری زنجانی بر اثر ابتلا به ویروس کرونا به دیار باقی شتافت.

کد خبر 488352

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha