پس از بررسی در جلسه هیئت مدیره با استعفای مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان موافقت شد.

سپاهان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ورزش سه، در پی اتفاقات دیدار برابر پرسپولیس و حکم این مسابقه که با نتیجه 3 بر 0 به ضرر باشگاه اصفهانی اعلام شد و 150 میلیون تومان جریمه نقدی روی دست سپاهان گذاشت، فشارهای زیادی به مدیران این باشگاه وارد شد و امروز برای بررسی شرایط ایجاد شده، هیئت مدیره جلسه ای اضطراری تشکیل داد.

تابش که مسئولیت مستقیم در عدم حضور تیم فوتبال سپاهان در دیدار برابر پرسپولیس را برعهده داشت، امروز پیش از ورود به جلسه هئیت مدیره؛ نامه استعفای خود را آماده کرده بود و به آنها تقدیم کرد تا این موضوع بحث اصلی جلسه مدیران باشگاه سپاهان باشد.

در پایان این جلسه با استعفای مسعود تابش موافقت شد ولی کاپیتان سابق سپاهان که تجربیات بسیار زیادی در حوزه های مختلف مدیریتی دارا است، همچنان به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره در باشگاه فعالیت خواهد کرد.

در این جلسه تصمیمی در رابطه با مدیرعامل بعدی سپاهان گرفته نشده ولی به نظر می رسد منوچهر نیکفر رئیس هیئت مدیره باشگاه مسئولیت امور اجرایی را تا انتخاب سرپرست یا مدیرعامل بعدی باشگاه عهده دار شود.

سپاهان که یکی از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی رقابت های لیگ نوزدهم بود، پس از حکم کمیته انضباطی و همینطور تساوی برابر همشهری، حالا اختلافی 10 امتیازی با صدر جدول دارد و کار امیرقلعه نویی و شاگردانش حالا سخت تر از هر زمان دیگری طی فصل شده است.

کد خبر 487889

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهرداد CA ۰۶:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۱
    0 0
    تابش هم گرفتار نقشه های قلعه نوعی شده باید قلعه نویی استعفا میداد