مجموع نظرات: ۰
شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۴
۰ نفر

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت در گزارش روز شنبه خود با موضوع جمع‌بندی آمار ۲۴ ساعت گذشته مبتلایان به کرونا اعلام کرد که آخرین آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور ۲۰۵ نفر است که تعداد ۴ نفر از این تعداد از استان سمنان هستند و ازاین‌رو جمع مبتلایان به این ویروس در این استان به ۱۰ نفر رسید.

کیت تشخیص کرونا

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، کیانوش جهان پور اعلام کرد که تعداد موارد مشکوک بسیار بیشتر از آمار مثبت مبتلایان به کرونا است.

تعداد مبتلایان به کرونا در استان سمنان تا ظهر روز جمعه دهم اسفندماه ۶ نفر اعلام‌شده بود.

خبرنگار ایرنا در سمنان طی روزهای گذشته سعی بر کسب اطلاعات موثق از مسئولان بهداشتی استان سمنان داشت اما آنان تأکید می‌کنند که از وزارت بهداشت اجازه اطلاع‌رسانی به رسانه‌های محلی را ندارند و اطلاعات صرفاً باید از طریق وزارتخانه ارائه شود.

به علت سطح پایین همکاری مسئولان دانشگاه‌های علوم پزشکی استان سمنان و شاهرود با رسانه‌های محلی هنوز به‌طور کامل مشخص نیست افراد مبتلابه کرونا در مراکز درمانی کدام شهرهای استان سمنان بستری هستند و چه تعدادی از آنان بهبودیافته یا فوت کرده‌اند.

شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته (آذر/دی) از کشور چین آغاز شد و تاکنون هزاران نفر در چین به این ویروس مبتلا شدند و صدها نفر براثر این بیماری جان خود را ازدست‌داده‌اند.

این بیماری، قابل‌پیشگیری است و به‌راحتی و با راهکارهای ساده می‌توان از شیوع و ابتلا به این بیماری جلوگیری کرد.

کد خبر 487859

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha