معاون خدمات شهری منطقه ۵ شهرداری کرج گفت: متأسفانه برخی از شهروندان به زمان مشخص‌شده برای خارج کردن زباله از منزل توجه ندارند و فکر می‌کنند در هر ساعتی از شبانه‌روز می‌توانند زباله‌های خود را دور بریزند.

زباله

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، مجتبی قمر پور اظهار کرد: با نزدیک شدن به‌روزهای پایانی سال تولید زباله شهروندان دو تا سه برابر بیشتر شده است.

وی ادامه داد: در شرایط موجود از شهروندان تقاضا می‌شود با شهرداری همکاری کنند و ضمن تلاش برای کاهش میزان پسماند تولیدی، زباله‌های خود را در زمان مقرر یعنی ساعت ۹ شب از منزل خارج کنند.

معاون خدمات شهری منطقه ۵ شهرداری کرج، استان البرز توضیح داد: متأسفانه برخی از شهروندان به زمان مشخص‌شده برای خارج کردن زباله از منزل توجه ندارند و فکر می‌کنند در هر ساعتی از شبانه‌روز می‌توانند زباله‌های خود را دور بریزند.

 قمر پور اضافه کرد: این بی‌توجهی باعث انباشت زباله در کوچه و خیابان‌های شهر و انتشار آلودگی می‌شود.

معاون خدمات شهری منطقه ۵ شهرداری کرج در ادامه با اشاره به اجرای طرح جمع‌آوری متکدیان از خیابان‌ها و معابر اصلی شهرگشت: در روزهای پایانی سال شاهد افزایش تعداد متکدیان در مکان‌های پرتردد شهر هستیم که برای جمع‌آوری آن‌ها با نیروی انتظامی هماهنگی صورت گرفته تا این افراد را جمع‌آوری و برای ساماندهی به مرکزی در تهران منتقل کنند.

کد خبر 487844

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha