مجموع نظرات: ۰
شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۲
۰ نفر

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز گفت: با هدف پیشگیری از بیماری کرونا ساعت کاری در اداره های این استان کاهش یافت.

ساعت کار بانک

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، علی درویش پور در نشست ستاد مدیریت کرونا استان البرز افزود: بر این اساس ساعات اداری بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی البرز تا پایان هفته جاری از ساعت ۹ تا ۱۲ تعیین‌ شده است.

وی ادامه داد: همچنین کمیته مقابله با کرونا ویروس در تمام دستگاه‌ها تشکیل می‌شود.

درویش پور تأکید کرد: تمهیدات لازم برای مرخصی زنان باردار و کارکنان دارای مشکلات ریوی پیش‌بینی شود و تعداد کارکنان به حداقل برسد.

وی بیان کرد: تمام تجمع‌ها از قبیل همایش‌ها و کنگره‌ها لغو شود.

معاون استاندار البرز افزود: روزانه باید کل فضاهای عمومی شهری از قبیل مبلمان شهری ضدعفونی شده و پادگان‌ها، مراکز نگهداری سالمندان نیز روزانه ضدعفونی شود.

وی ادامه داد: زندان‌ها روزانه ضدعفونی شده و متولیان ازجمله سازمان زندان‌های استان البرز موافقت با مرخصی زندانیان کم‌خطر را پس از غربالگری در نشستی در دستور کار قرار دهند.

درویش پور افزود: فقط موارد مشکوک به کرونا آزمودن شده و مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها تعطیل باشد و در مورد تعطیلی مدارس ستاد مرکزی تصمیم می‌گیرد.

وی ادامه داد: اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا البرز از طریق خبرگزاری جمهوری اسلامی و صداوسیمای این استان است.

معاون استاندار البرز گفت: تعطیلی قلیان سراها و آرایشگاه‌های زنانه و کاهش تردد در سطح شهرها ازجمله اقدامات پیشگیرانه در این زمینه به شمار می‌رود.

وی یادآور شد: تعطیلی نماز جمعه در شهرهای البرز و برگزاری نشست با امور مساجد استان برای ضدعفونی مساجد از دیگر تمهیدات است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز ادامه داد: اکنون ۲۰ ایستگاه سیار خدمات در زمینه پیشگیری از کرونا در استان البرز فعال‌شده است.

درویش پور افزود: ارسال پیامک‌های آموزشی رایگان هماهنگ شده است.

طبق گزارش‌های رسمی تاکنون ۱۲۰ مورد مشکوک و ۱۲ مورد مثبت کرونا ویروس در استان البرز ثبت‌شده و ۲ نفر براثر این بیماری جان‌باخته‌اند.

۶ مرگ مشکوک نیز در دست بررسی است.

کد خبر 487834

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha