سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور از بازگرداندن مسافران ایرانی مانده در امارات و سرگردان به دلیل لغو پروازها در پی شیوع کرونا از فرودگاه آل مکتوم این کشور خبر داد.

فرودگاه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، رضا جعغرزاده سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور امروز (شنبه ۱۰ اسفند) در خصوص آخرین وضعیت پروازها برای انتقال مسافران مانده در امارات گفت: روز گذشته هواپیمایی ماهان دو پرواز تهران- مکتوم- تهران و همچنین هواپیمایی هما یک پرواز تهران- مکتوم- تهران و هواپیمایی کیش ایر یک پرواز کیش- مکتوم - کیش را انجام داد و مسافران ایرانی را از امارات به کشور بازگردادند.

وی افزود: امروز نیز پرواز تهران- مکتوم- تهران توسط شرکت هواپیمایی ماهان و پرواز کیش- مکتوم- کیش با هواپیمایی کیش ایر باقی ایرانیان را به کشور باز می‌گرداند.

جعفرزاده تاکید کرد: چنانچه شرکت‌های مسافری ایرانی همچنان در امارات مسافر داشته باشند، نسبت به دریافت مجوز بیشتر اقدام خواهد شد.

به گفته جعفرزاده، تمام این پروازها به صورت یکسر خالی و بدون مسافر تنها برای بازگرداندن ایرانی ها از امارات انجام شده است.

سازمان هواپیمایی امارات روز ششم اسفند ماه پروازهای ایران را تعلیق کرد اما از روز گذشته اجازه داد تا هواپیمایی ایران ایر، کیش ایر و ماهان بدون مسافر، تنها برای بازگردادندن مسافران پرواز خود را به فرودگاه آل مکتوم انجام دهند و مسافران مانده در امارات را به کشور بازگردانند.

کد خبر 487779

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار گردشگری و ميراث فرهنگی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha