مجموع نظرات: ۰
شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۹
۰ نفر

مسئول روابط عمومی تیپ ۲۱۶ زرهی شهید سرلشگر غلامرضا مخبری زنجان گفت: پرسنل متخصص مبارزه با شیوع بیماریهای بیولوژیک این تیپ با تمام توان در عملیات ضدعفونی و گندزدایی شهر زنجان، مشارکت دارد.  

ارتش

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، سرگرد مهدی سحاب مرادی شنبه ۱۰ اسفند در گفت و گو با خبرنگاران افزود: با توجه به درخواست استانداری و شهرداری زنجان مبنی بر ضد عفونی و گندزدایی کردن معابر شهری، این تیپ برای سمپاشی وارد عمل شد.  

وی اظهار داشت: نخستین عملیات سمپاشی معابر شهر زنجان با حضور ۲۰ نفر از پرسنل متخصص مبارزه با شیوع بیماری‌های بیولوژیک (بیماری‌های واگیر از طریق شیوع ویروس و باکتری) از ساعت ۱۱ جمعه شب آغاز شد و تا ساعت ۳ بامداد امروز ادامه یافت.  

مرادی افزود: ضدعفونی و گندزدایی معابر شهر زنجان با استفاده از یک دستگاه خودروی رفع آلودگی درفش هشت با گنجایش پنج هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده و یک دستگاه خودروی CSM۲۰۰۰ صورت گرفت.  

مسوؤل روابط عمومی تیپ ۲۱۶ زرهی شهید سرلشگر غلامرضا مخبری زنجان گفت: میدان انقلاب تا تقاطع راه آهن، میدان انقلاب تا بلوار آزادی، میدان انقلاب تا سبزه میدان، میدان انقلاب تا دروازه ارک و دروازه رشت و همچنین ایستگاه‌های اتوبوس، در این عملیات، ضدعفونی و گندزدایی شدند.  

مرادی افزود: عملیات ضدعفونی و گندزدایی شهر زنجان امشب نیز انجام خواهد شد و این کار تا زمانیکه استانداری و شهرداری اعلام نیاز داشته باشند صورت خواهد گرفت و در این رابطه هیچ محدودیتی وجود ندارد.  

کد خبر 487767

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha