قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی قم از مراجعه ۳ هزار قمی برای تشخیص کرونا و بستری شدن ۶۵۲ نفر از بیماران در چهار بیمارستان قم تا صبح امروز خبر داد و گفت: از مردم خواهش می کنم در منازل بمانند.

کرونا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، علی ابرازه صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: تا ساعت ۸ صبح امروز دهم اسفندماه ۶۵۲ نفر در چهار بیمارستان کامکار، فرقانی، امام رضا(ع) و علی ابن ابیطالب(ع) بستری شدند.

وی تاکید کرد: از مرم خواهش می‌کنم که در منازل بمانند و متاسفانه مردم هنوز این موضوع را جدی نمی گیرند.

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی قم تاکید کرد: هر چه تخت اضافه می‌کنیم و دارو و وسائل محافظتی توزیع می‌کنیم، باز هم شاهد هستیم که مردم در خیابان‌ها حضور دارند.

وی یادآور شد: کمبود تخت در استان داریم و طبق پروتکل WHO و متخصصان تنها راهی که باید به آن توجه شود قرنطینه خانگی است و مردم باید در خانه بمانند.

همچنین ایسنا نوشت: قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی قم از مراجعه ۳ هزار قمی به مراکز درمانی برای تشخیص کرونا خبرداد.

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی قم بیان کرد: در  روز گذشته ۴۹۰ نفر به مراکز درمانی قم مراجعه کردند که ۳۰۰ نفر از آنها چند ساعت تحت نظر بودند و مرخص شدند. در این بین حدود ۲۰۰ نفر هم بستری شدند.

وی با ذکر این مطلب که ۳۰هزار نفر از سی ام بهمن ماه تاکنون به مراکز درمانی قم مراجعه و ۵۸۰ نفر نیز بستری شده اند، بیان کرد: متاسفانه در این بین حدود ۲۰ نفر تاکنون به دلیل ابتلا به کرونا در قم فوت کرده‌اند.

وی با ذکر این مطلب که تلاش میکنیم بیمارستان امیرالمومنین، پیش از سال جدید راه اندازی شود، اظهارکرد: ۱۷۰هزار بسته ماسک اهدایی توسط وزارت بهداشت تاکنون در میان خانواده های قمی توزیع شده است.

کد خبر 487721

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha