سرپرست شبکه بهداشت و درمان شیروان گفت: تدابیر ویژه برای جلوگیری از ابتلای کودکان کار به کرونا در این شهرستان گرفته شده است و همه زباله‌گردها هم جمع‌آوری شده‌اند.

کودکان کار

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، دکتر علی آرمیده فزود: برای جلوگیری و پیشگیری لازم در برابر ویروس کرونا، همچنین گرم‌خانه نیازمندان این شهر روزانه ضدعفونی و اقدامات بهداشتی در آن انجام می‌شود.

وی گفت: رفت وآمد به خانه سالمندان و دیگر مراکز نگهداری افراد زیرپوشش اداره بهزیستی شیروان به حداقل رسیده است هرچند که این مکان ها روزانه ضد عفونی می شوند.

آرمیده تاکید کرد: در خانه سالمندان با توجه به سن بالای افراد که قادر نیستند مرتب دست‌های خود را شست و شو دهند، قبل از غذا خوردن، پرسنل دست افراد سالمند را شست و شو می‌دهند.

سرپرست اداره بهزیستی شیروان هم گفت: کودکان کار خیابانی با رعایت مسائل بهداشتی در این شهرستان جمع آوری و کودکان بی سرپرست هم با توجه به شرایط آنان در مراکز کودکان بی سرپرست این شهرستان نگهداری می شوند.

علی اکبر آرام اظهار کرد: در نشست های متعدد با مصوبه اعضای شورای اسلامی شهر شیروان، تدابیر لازم بهداشتی علیه کرونا برای اقشار مختلف نیازمند از جمله کودکان کار و زباله گردها  صورت گرفته و این اقشار ساماندهی شده اند و جای هیچ گونه نگرانی نیست.

کد خبر 487694

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha