مجموع نظرات: ۰
شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴
۰ نفر

شیوع کرونا ویروس جدید در جهان و گرفتن ده‌ها قربانی می‌طلبد با محدود کردن سفرهای غیرضروری علاوه بر تامین سلامت خود به سلامت دیگر افراد جامعه نیز بیندیشیم.

سفر

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، کرمان با توجه به مثبت نشدن آزمایشات بیماران مشکوک به کرونا ویروس به خیال افراد به مکانی امن برای سفر تبدیل شده است غافل از اینکه به اعتقاد مسئولان دانشگاه علوم پزشکی با توجه به ورود خیل عظیمی از دانشجویان و طلاب ساکن در استان‌های دیگر به کرمان طی هفته گذشته اکنون چرخش ویروس در این استان به طور قطع وجود دارد.

این به این معنی است که کرمان نیز مانند سایر استان‌های کشور و البته مناطق جهان عاری از کرونا ویروس جدید نیست.

اما گاها  دیده می‌شود افرادی و کاروان‌هایی برای زیارت مزار مطهر سردار دل‌ها در شرایط فعلی به کرمان سفر می‌کنند که به نگرانی‌های مردم در انتقال و انتشار بیش از پیش ویروس دامن می‌زند.

هر چند ارادت قلبی مسلمانان و آزادگان جهان به شخصیت والای سپهبد شهید سردار سلیمانی زمان و مکان نمی‌شناسد که البته جای شکرگزاری دارد اما باید در این شرایط ویژه تمهیداتی اندیشیده شود که علاوه بر حفظ شئونات، سلامت جامعه نیز حفظ شود.    

اینجا جای خالی تدابیر مسئولان امر در مراقبت و حفاظت از مردم در برابر بیماری کرونا بسی به چشم می‌آید و توقع می‌رود مسئولان علاوه بر ممانعت از برگزاری مراسم‌های مختلف ترحیم و جشن از سفر دیگر افراد به کرمان و بر عکس جلوگیری کنند.

کد خبر 487681

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کرمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha