سرخپوشان پایتخت با این مصاحبه‌ها مصمم‌تر می‌شوند و رکوردهای دست‌نیافتنی خلق می‌کنند، شما هم به تحریف اسم این تیم دلخوش باش!

زنوزی

همشهری آنلاین- بهروز رسایلی: در هفته‌ای که همه نتایج لیگ به شکل عجیبی به سود پرسپولیس رقم خورد و این تیم سه امتیاز دیدار برگزار نشده با سپاهان را هم دریافت کرد، این فقط تراکتورسازی بود که می‌توانست با پیروزی بر پارس جم، فاصله کمتری با سرخپوشان پیدا کند، اما تراکتور در روزی که تمرکز کافی نداشت، ناباورانه تن به شکست داد و اولین پیروزی پارس را بعد از 9 بازی به این تیم تقدیم کرد. به این ترتیب تراکتور هم در فاصله 10 امتیازی با پرسپولیس متوقف ماند.

بدون تردید در آنچه اتفاق افتاد، مصاحبه عجیب و غیرحرفه‌ای محمدرضا زنوزی نقش موثری داشت. حمله بی‌دلیل مالک تراکتور به اسم و عنوان رسمی و تاریخی باشگاه پرسپولیس، هیاهوی کاذب و عجیبی گرد این تیم به وجود آورد که نتیجه‌اش را امروز دیدیم. این در حالی است که تراکتور اخیرا روند رو به رشدی پیدا کرده و در جام حذفی هم به جمع چهار تیم برتر رسیده بود، اما الان تصور قهرمانی این تیم در لیگ نوزدهم بسیار دشوار شده است و تاریخچه این حسرت بزرگ برای تی‌تی‌ها، دست‌کم یک سال دیگر تمدید خواهد شد.

زنوزی از زمان تملک تراکتور خوب برای این تیم خرج کرده و محبوبیت زیادی هم بین هواداران دارد، اما در عمل برخی رفتارهای او مثل عزل و نصب احساسی سرمربیان مختلف و نیز کنش‌های هیجانی و حاشیه‌ای آقای مالک، بدجوری به این تیم ضربه زده است. به یاد بیاورید فصل گذشته را که بعد از اشتباه محسن فروزان در بازی با سپیدرود، چگونه این دروازه‌بان با سر و صدای زیاد کنار گذاشته شد و خود تراکتور هم در شوک ناشی از آن حاشیه خوساخته، از کورس قهرمانی کنار رفت. تیم تبریزی پارسال با آن همه هزینه حتی سهمیه حضور در لیگ قهرمانان را هم به دست نیاورد، در حالی که اگر مساله فروزان مدیریت می‌شد، شاید هیچکدام از این اتفاقات رخ نمی‌داد. جالب است که این گلر اخیرا از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا از اتهام شرط‌بندی تبرئه شده، اما مهم این است که پارسال هم پرسپولیس به لطف همین اشتباه آقای زنوزی و مجموعه‌اش هت‌تریک قهرمانی را جشن گرفت.

حالا زنوزی بار دیگر با یک مصاحبه نسنجیده و نالازم  در قامت یار رقبا ظاهر شده تا پرسپولیس را در آستانه کسب چهارمین قهرمانی پیاپی و یک پوکر بی‌نظیر قرار بدهد. سرخپوشان پایتخت با این مصاحبه‌ها مصمم‌تر می‌شوند و رکوردهای دست‌نیافتنی خلق می‌کنند، شما هم به تحریف اسم این تیم دلخوش باش!

کد خبر 487572

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۱
    0 0
    شما هر موقع از سمت تیمهای شهرستانی به قضیه نگاه کنی تفاوت پرسپولیس و استقلال رو با بقیه تیمها متوجه میشید