سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از ابتلای هشت نفر در این استان به ویروس کرونا و فوت یکی از آنها بر اثر این بیماری تا ظهر روز پنجشنبه هشتم اسفند خبر داد.

اینفو

به گزارش همشهری آنلاین آرش نجیمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: فردی که بر اثر ابتلا به ویروس کرونا فوت کرد، از سالمندان و با بیماری زمینه ای در شهر اصفهان بود.

وی با بیان اینکه در چند روز گذشته ۲ نفر مبتلا به کرونا در استان شناسایی شده بود، اظهار داشت: در جدیدترین آمار وزارت بهداشت، ۶ مورد تایید شده دیگر در ابتلا به کرونا از استان اصفهان شناسایی شد.

نجیمی ادامه داد: در مجموع، از هشت نفر مبتلا به این بیماری در استان اصفهان تا پنجشنبه هشتم اسفند، یک نفر فوت کرد، سه نفر از بیمارستان ترخیص شدند و چهار نفر همچنان بستری هستند.

وی با تاکید بر اینکه تا کنون در بین مبتلایان در استان اصفهان هیچ کودکی به چشم نمی خورد، خاطرنشان کرد: یکی از افراد مبتلا به کرونا در شهرضا است.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ظهر روز پنجشنبه اعلام کرد: آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور به ۲۴۵ نفر و فوت ناشی از آن در مجموع به ۲۶ نفر رسیده است.

کد خبر 487439

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اصفهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha