مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷
۰ نفر

فرماندار رباط‌کریم از تولید روزانه ۲۰ هزار ماسک بهداشتی برای توزیع در بین شهروندان و رفع نیازهای مردم در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد.

تولید ماسک

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از فارس، سید مهدی ساداتی در حاشیه بازدید از تنها کارخانه تولید ماسک، گان و کلاه پزشکی در شهرک نصیرشهر اظهار داشت: در راستای برقراری آرامش و امنیت خاطر شهروندان تمام بسترهای لازم اقلام پزشکی و دارویی برای پیشگیری از کرونا ویروس در شهرستان فراهم است و جای هیچ‌گونه نگرانی وجود ندارد.

وی عنوان کرد: باوجود تحریم‌های موجود و نبود چند دستگاه کارخانه تولید ماسک در خط تولیدی اما با حرکت جهادی و پشتیبانی مسئولان شهرستان و تدابیر لازم مدیریت کارخانه، مواد اولیه لازم برای تولید انبوه ماسک در کارخانه فراهم‌شده و روزانه ۲۰ هزار ماسک برای مرتفع کردن نیاز شهروندان در شهرستان تولید می‌شود.

فرماندار رباط‌کریم با اشاره به فراهم بودن امکانات لازم در سطح شهرستان، از برخوردار بودن همکاری با دیگر شهرستان‌های استان تهران خبر داد.

وی افزود: در راستای حمایت از هم‌وطنان و در راستای پیشگیری مقابله با ویروس اپیدمی شده با همدلی و وفاق شهرستان رباط‌کریم این آمادگی را دارد تا با رعایت تمامی مسائل بهداشتی و پزشکی و بر اساس ضوابط و مقررات به نیاز و درخواست‌های شهرستان‌های دیگر برای در اختیار گذاشتن ماسک پاسخ بدهیم.

ساداتی با تشکر از مردم برای همکاری برای برون‌رفت از شرایط کنونی افزود: در کنار تمام مسئولان شهرستان اما نقش اصلی مراقبت و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا بر عهده شهروندان بوده که با مشارکت و همکاری خود از تردد غیرضروری در سطح شهر و حضور در مکان‌های عمومی خودداری کرده و به‌طورقطع به‌زودی شاهد ریشه‌کن شدن این ویروس از سطح کشور و سلامتی تک‌تک شهروندان خواهیم بود.

کد خبر 487268

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تهران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha