استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: شرکت تولیدی سینره با توجه به شیوع ویروس کرونا در برخی از استان های کشور برای تولید ژل ضد عفونی اعلام آمادگی کرده‌است و از هفته تولید خود به سایر استان ها آغاز می‌کند.

شرکت تولیدی سینره

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا،   حسین کلانتری در حاشیه بازدید از شرکت تولیدی سینره در یاسوج گفت: این واحد تولیدی با توجه به شیوع ویروس کرونا در برخی از استان‌های به کشور خط تولید خود را به تهیه مواد ضد عفونی از جمله ژل ضدعفونی کننده اختصاص داده است که روزانه بین ۶ تا ۱۸ هزار عدد مایع ضدعفونی تولید می‌کند.

وی افزود: این واحد تولیدی علاوه بر تامین نیاز استان به زودی به سایر استان ها نیز  ژل ضد عفونی ارسال می‌کند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این استان برای مقابله با هر گونه بحران احتمالی آمادگی کامل دارد و مردم استان هیچ گونه نگرانی نداشته باشند و تنها با رعایت اصول بهداشتی به جنگ این ویروس بروند.

کلانتری بیان کرد: رسانه‌های استان نقش مهمی در راستای افزایش آرامش مردم دارند و باید تلاش کنند که با تولید محتوای مناسب زمینه ساز امید و آرامش در مردم شوند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به واحدهای تولیدی و داروخانه‌های استان که اقلام پزشکی ضروری از جمله ماسک، مایع ضدعفونی و سایر مواد مورد نیاز مردم را  که در این ایام گران می‌فروشند هشدار داد احتکار کنندگان و گران‌فروشان شناسایی می‌شوند و با آن‌ها برخورد لازم صورت خواهد گرفت.

بر اساس آخرین آمار هنوز مورد ابتلا قطعی در کهگیلویه و بویراحمد شناسایی نشده‌است.

شرکت تولیدی سینره دارای ۲۱ شعبه توزیع و فروش در داخل کشور است و بیش از یک‌هزار و ۱۰۰ نفر نیروی متخصص به صورت مستقیم در این شرکت و در شعب توزیع و فروش آن در کشور مشغول فعالیت هستند.

کد خبر 487075

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha