لیورپول با ثبت هجدهمین پیروزی در دیدار با وستهام روند شکست‌ناپذیری خود را در لیگ برتر انگلیس تداوم بخشید و با پیروزی در دیدار آینده برابر واتفورد به رکورد جاودانه ۱۹ برد خواهد رسید.

لیورپول

به گزارش همشهری آنلاین، لیورپول در آخرین بازی هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ برتر انگلیس در آنفیلد میزبان وستهام بود و با نتیجه ۳ بر ۲ پیروز شد. گل‌های این بازی را واینالدوم در دقیقه ۹، صلاح در دقیقه ۶۸ و مانه در دقیقه ۸۱ برای لیورپول به ثمر رساندند و زنندگان گل وستهام هم عیسی دیوپ در دقیقه ۱۲ و فورنالس در دقیقه ۵۵ بودند.

لیورپول با این برد ۷۹ امتیازی شد تا در صدر لیگ برتر یکه‌تازی کند. وستهام هم با ۲۴ امتیاز در رده هجدهم قرار دارد. در این دیدار ترنت الکساندر آرنولد هافبک لیورپول بهترین بازیکن زمین انتخاب شد. آرنولد ۲ پاس گل و رابرتسون ۱ پاس گل در بازی برابر وستهام به ثبت رساندند. آرنولد در این فصل موفق به ثبت رکورد شگفت‌انگیز ۲۴ پاس گل شده است.

لیورپول با برتری برابر وستهام با رکورد ۱۸ پیروزی پیاپی منچسترسیتی در لیگ برتر انگلیس برابری کرد و قرمزها تنها یک پیروزی برای رسیدن به رکورد بیشترین پیروزی پیاپی در تاریخ لیگ برتر فاصله دارند.

کد خبر 486721

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha