سال‌ها پیش انتشار یک فایل ویدیویی از امیر قلعه نویی باعث شد تا کل ارکان باشگاه استقلال زیر سوال بروند و در نهایت مجبور به استعفا و کناره‌گیری شوند. آیا فایل صوتی جدید باز هم دامن او را می‌گیرد؟

قلعه  نويي

به گزارش همشهری آنلاین، سالها پیش زمانی که امیر قلعه‌نویی همزمان سرمربی تیم ملی و رییس سازمان فوتبال استقلال بود یک اتفاق نادر در فوتبال ایران افتاد. اتفاقی که باعث شد تا کل ارکان باشگاه استقلال زیر سوال بروند و  در نهایت مجبور به استعفا و کناره‌گیری شوند. ماجرا از این قرار بود که در آن سال استقلال باید در جام باشگاه‌های آسیا شرکت می‌کرد و سرمربی این تیم هم صمد مرفابی دستیار سابق قلعه‌نویی بود.

اما تاخیر و تعلل در ارسال لیست استقلال برای  جام باشگاه‌های آسیا باعث شد تا این تیم با تصمیم ای‌اف‌سی از آسیا کنار گذاشته شود. اما مقصر این ماجرا که بود و  چطور او نام او بر سر زبان‌ها افتاد؟

 آن زمان قلعه‌نویی رییس سازمان فوتبال استقلال بود و یک فایل ویدیویی کار دست سرمربی این روزهای سپاهان داده بود. در آن ویدیو امیر قلعه‌نویی در مواجهه با سوال خبرنگاری که پرسیده بود چرا هنوز لیست استقلال به آسیا ارسال نشده پاسخ داده بود « این که چیز مهمی نیست فوقش جریمه‌اش را می‌دهیم»

همین اظهار نظر قلعه‌نویی  باعث شد تا بعد از حذف استقلال سرمربی سابق استقلال مورد حمله هواداران این تیم قرار بگیرد و شایعه شد تعلل قلعه‌نویی برای ارسال لیست استقلال به آسیا به این دلیل بوده که او می‌خواست با برکناری احتمالی مرفاوی همزمان سرمربی استقلال و تیم ملی باشد. 

حالا و با انتشار  فایل صوتی قلعه‌نویی در رختکن سپاهان شاید این موضوع برای دومین بار کار دست سرمربی این روزهای سپاهان بدهد. با این تفاوت که در ماجرای اول اظهار نظر او آگاهانه و رو به دوربین تلویزیونی اما از روی ناآگاهی‌اش از قوانین بود و در ماجرای دوم او با آگاهی از قوانین، ناآگاهانه صدای خود را ضبط شده دید.

کد خبر 486428

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha