دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۶
۰ نفر

رئیس شعبه سیار تعزیرات حکومتی خراسان‌ رضوی گفت: نمایشگاه محصولات ارگانیک، شیرینی و شکلات در مشهد به دلیل نداشتن مجوزهای لازم از سوی دانشگاه علوم‌پزشکی مشهد و با توجه به شرایط خاص شیوع بیماری‌های واگیردار یک‌شنبه شب ۴ اسفند تعطیل شد.

شیرینی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، امید جلیلی در حاشیه بازرسی از این نمایشگاه که در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد برپا شده‌ بود، افزود: برگزاری نمایشگاه‌های عرضه مواد خوراکی منوط به اخذ مجوزهای لازم از دانشگاه علوم پزشکی و مرکز بهداشت است.

وی اضافه کرد: نمایشگاه محصولات ارگانیک، شیرینی و شکلات نیز از سوم اسفندماه در محل نمایشگاه بین‌المللی در حال برگزاری است و با توجه به اینکه مجوزهای لازم بهداشتی برای عرضه مواد خوراکی توسط مسوولان برپایی نمایشگاه اخذ نشده‌ بود، حسب درخواست کتبی دانشگاه علوم پزشکی مشهد و مرکز بهداشت منطقه یک از تعزیرات حکومتی و به تبع آن دستور مدیرکل تعزیرات مبنی بر حضور شعبه سیار به همراه بازرسان دانشگاه علوم پزشکی در نمایشگاه با موافقت مدیریت نمایشگاه بین‌المللی تعطیل شد.

او ادامه داد: با توجه به بسیج همه دستگاه‌های اجرایی به منظور جلوگیری از شیوع بیماری‌های واگیردار، بازرسی از مراکز عرضه اقلام مختلف به ویژه اقلام خوراکی با جدیت ادامه دارد.

 سومین نمایشگاه محصولات ارگانیک و موادغذایی سالم گواهی‌ شده همزمان با سومین نمایشگاه شیرینی و شکلات موادخام و ماشین‌آلات سوم اسفند ماه در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد گشایش یافت و قرار بود این نمایشگاه تا هفتم اسفندماه برقرار باشد.

کد خبر 486415

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha