نتایج شمارش آراء انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه استان فارس اعلام شد.

انتخابات

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، احمدی‌زاده، معاون سیاسی امنیتی و رئیس ستاد انتخابات فارس، نتایج قطعی آرای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه فارس را امروز چهارم اسفندماه اعلام کرد.

وی، ضمن تشکر از رسانه‌ها و مردم که علیرغم همه عملیات‌های روانی، دشمنان از ماه‌ها قبل هم در حوزه معیشت و اقتصاد مردم با نگاه بر تحریم انتخابات و مأیوس شدن در پی مشارکت پایین در انتخابات بودند.

رئیس ستاد انتخابات فارس گفت: ۹۲۴ نفر ثبت‌نام نهایی در فارس وجود داشته و ۱۰ نفر جابجایی حوزه انتخابیه بوده و ۹۳۴ نفر در فارس برای کاندیدای مجلس نام‌نویسی کردند که از این تعداد مجموعاً ۳۶۶ نفر مورد تائید نهایی قرار گرفتند و ۴۷۷ نفر رد صلاحیت شدند.

احمدی‌زاده گفت: ۶۰ هزار نفر در انتخابات دست‌اندرکار امر انتخابات در استان فارس بودند، نگاه و تلاش ما مشارکت، رقابت، امنیت، سلامت و بی‌طرفی در انتخابات بود.

وی با اشاره به نخستین میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری، گفت: ۲ نامزد برای راه‌یابی به این مرحله به رقابت پرداختند که شمارش صندوق‌های اخذ رأی برای مشخص شدن فرد موردنظر همچنان ادامه دارد اما براساس رصدی که انجام‌شده آیت‌الله دژکام با فاصله زیادی پیشتاز آراء مردم برای میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری است.

استان فارس ۱۸ نماینده را راهی بهارستان می‌کند.

کد خبر 486176

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha