مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸
۰ نفر

فرمانده انتظامی استان قم از دستگیری ۳ سارق حرفه‌ای در قم خبر داد و گفت: این افراد با عنوان مأمور ناجا، همشهریان را مورد بازجویی قرار داده و با دریافت وجه نقد و گوشی تلفن متواری می‌شدند.

مأمور

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، سردار عبدالرضا آقاخانی افزود: در پی سرقت از همشهریان تحت عنوان مأمور ناجا توسط راننده و سرنشین یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ و همچنین راننده و سرنشین یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵، با توجه به حساسیت این پرونده، بلافاصله موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.

وی اضافه کرد: با توجه به گستردگی جرم و سرقت از تعداد کثیری از شهروندان و سواستفاده از هویت و لباس نیروی انتظامی موضوع با جدیت مورد پیگیری قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: در ادامه با انجام اقدامات پلیسی متهم اصلی دستگیر شد، وی با توجه به سابقه قبلی خود ابتدا سعی در انکار موضوع داشت اما در مواجهه با دلایل و مدارک موجود و پس از رویارویی با مالباختگان، به ۱۵ فقره سرقت با همدستی دایی خود و یک تن دیگر اعتراف کرد.

این مقام انتظامی افزود: متهمان برای ارتکاب جرم از خودروهای پژو ۲۰۶ و پژو ۴۰۵ استفاده کرده و در خیابان افراد را تحت عنوان مأمور ناجا مورد بازجویی قرار داده و در فرصتی مناسب وجه نقد و همچنین گوشی تلفن همراه آنها را سرقت می‌کردند که با دستگیری ۲ همدست دیگر هر دو خودرو نیز توقیف شدند.

به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار آقاخانی به شهروندان توصیه کرد: در برخورد با افرادی که خود را مأمور نیروی انتظامی و یا سایر سازمان‌ها و نهادها معرفی می‌کنند حتماً مدارک شناسایی معتبر درخواست کرده و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک موضوع را در اسرع وقت از طریق تماس با ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 486164

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha