معاون هماهنگ‌کننده سپاه، ولی عصر (عج) خوزستان گفت: امسال به دلیل این‌که بیماری کرونا وارد کشور شد ما از تجمعی اعزام‌کردن پرهیز خواهیم کرد.

راهیان نور

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ عبدالرضا حاجتی افزود: اردوی راهیان نور در بحث گردشگری یک صنعت است و در مسیر خانوادهایی که گام برمی دارند، برکات زیادی دارد.

او ادامه داد: حوزه راهیان نور در مسیر خوبی در حال حرکت است اما امسال به دلیل این‌که بیماری کرونا وارد کشور شد، ما هم از تجمعی اعزام کردن پرهیز خواهیم کرد. همچنین صداوسیمای خوزستان برای انتخابات عملکرد خوبی داشت و بین خانواده سپاه پاسداران و صدا و سیما هیچ فاصله‌ای نمیبینم.

 خدری، مسئول حفظ اثار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز بیان کرد: بیش از ۴۰۰ کاروان راهیان نور در استان تا به امروز از مناطق ما دیدن کردند و ما آمادگی لازم را برای اجرا تمامی برنامه‌ها داریم.

رحیمی، مدیرکل صدا و سیما مرکز خوزستان گفت: برنامه‌های گفته شده بسیار خوب بود و این ساختارها بسیار عالی است و ما درکنار برادران سپاه خود هستیم.

او افزود: به دنبال برنامه‌هایی هستیم که جایگزین برنامه‌های راهیان نور تجمعی باشد و اولویت‌بندی ما برای یکی از مکان‌های یادمان‌ها خواهد بود.

کد خبر 486133

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha