مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان جزئیات اسکان نوروزی فرهنگیان از جمله مبلغ هر اتاق، از آغاز رزرو اینترنتی محل‌های اسکان از ۹ اسفندماه جاری خبر داد.

هتل

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، گودرز کریمی‌فر مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: سامانه رزرو اینترنتی برای تمام فرهنگیان شاغل و بازنشسته به آدرس eskan.medu.ir از ۹ اسفندماه فعال می‌شود و ثبت‌نام تا ۲۳ اسفند ادامه دارد.

وی افزود: بعد از تاریخ مذکور، هرگونه پذیرش مسافرین فقط به‌ صورت حضوری میسر است.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه آمادگی اسکان ۱۲ میلیون نفر-روز را در ایام تعطیلات نوروز با تجهیز ۳۹۸ مرکز رفاهی یا خانه معلم با ظرفیت ۱۶ هزار و ۸۰۰ تختخواب، ۵۰ پردیس دانشگاهی با دارا بودن ۲۰۰۰ خوابگاه، ۳۰۰ اردوگاه مجهز در قالب ۳۰۰۰ سوییت و ۱۱ هزار مدرسه در قالب ۱۰۵هزار کلاس درس داریم، گفت: مسافرین به همراه اعضای خانواده در تمام ستادهای اسکان در ایام تعطیلات نوروزی تحت پوشش بیمه حوادث قرار خواهند گرفت.

کریمی‌فر ادامه داد: طرح اسکان نوروزی فرهنگیان با شعار «کیفیت مطلوب، امنیت پایدار و مسافرت ارزان»  با حضور ۲۴ هزار نفر عوامل اجرایی در  ۷۰۵ پایگاه پذیرش در سراسر کشور اجرا می‌شود و به‌ صورت شبانه‌روزی تا پایان تعطیلات نوروزی به مسافران خدمات رفاهی ارائه خواهد کرد.

وی تعرفه اسکان نوروزی را نیز اعلام کرد و گفت: تعرفه اتاق ویژه هر شب ۴۰ هزار تومان برای یک خانواده ۵نفره محاسبه می‌شود. تعرفه یک باب اتاق گروه «الف» در یک شب ۳۵ هزار تومان برای ۵نفر اعضای یک خانواده و نیز تعرفه کلاس گروه «ب» به ازای هر شب ۲۶ هزار تومان محاسبه می‌شود.

کد خبر 486096

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha