مدارس استان‌های گیلان، گلستان، قزوین، مرکزی و ... در ادامه اقدامات پیشگیرانه بهداشتی برای جلوگیری از شیوع کرونا تعطیل شد.

مدرسه

به گزارش همشهری آنلاین، مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان در این خصوص اظهار داشت: به منظور حفظ سلامت دانش آموزان فردا یکشنبه چهارم و پس فردا دوشنبه پنجم اسفندماه تمامی مدارس گلستان در همه مقاطع تعطیل است.

در استان گیلان نیز تمامی مهدکودک‌ها، مدرسه‌ها، دانشگاه‌ها و آموزش‌گاه‌های غیر دولتی استان از فردا یک‌شنبه چهارم اسفند تا پایان روز چهارشنبه هفتم اسفند تعطیل شد.

از سوی دیگر اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی روز شنبه با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد تمامی مدارس استان مرکزی برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تا پایان هفته جاری تعطیل شده است. همچنین بر اساس این اطلاعیه تمامی آموزشگاه‌های زبان و علمی آزاد استان نیز تا پایان هفته تعطیل اعلام شده‌اند.

آموزش وپرورش استان قزوین نیز اعلام کرد به منظور حفظ سلامت دانش‌آموزان و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، تمامی مدارس استان قزوین در روزهای یکشنبه و دوشنبه تعطیل است.

تمام مدارس استان زنجان در مناطق و نواحی ۱۴ گانه نیز به دلیل ضرورت ضدعفونی کامل مراکز و پیشگیری از شیوع هر نوع بیماری واگیردار یکشنبه ۴ اسفند ماه صبح و عصر تعطیل شدند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز اعلام کرد: به منظور حفظ سلامت دانش‌آموزان و فرهنگیان و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، تمامی مدارس استان مازندران در روزهای یکشنبه ۹۸/۱۲/۴ و دوشنبه ۹۸/۱۲/۵ تعطیل است.

تمامی مدارس دوره‌های تحصیلی، مراکز آموزشی علمی آزاد و زبان سراسر استان همدان در روزهای یکشنبه و دوشنبه چهارم و پنجم اسفندماه ۹۸ در نوبت صبح و بعدازظهر تعطیل شدند. 

معاون امور عمرانی استانداری البرز نیز اعلام کرد: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و توجه به سلامتی دانش آموزان و دانشجویان، فرهنگیان و خانواده‌ها و نظر به هماهنگی با دانشگاه علوم پزشکی استان تمامی مدارس دوره های تحصیلی و دانشگاهی، مراکز آموزشی علمی آزاد و زبان سراسر استان در روز یکشنبه چهارم اسفندماه ۹۸ در نوبت صبح و عصر تعطیل است.

بر اساس مصوبات کارگروه ویژه شورای سلامت استان اردبیل و به منظور حفظ سلامت دانش آموزان و  پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، کلیه مدارس و آموزشگاه های علمی آزاد و زبان انگلیسی تحت پوشش آموزش و پرورش استان اردبیل در نوبت قبل از ظهر و بعد از ظهر روزهای یکشنبه و دوشنبه ۴ و ۵ اسفند ماه ۹۸ تعطیل است.

سخنگوی آموزش و پرورش تهران نیز اعلام کرد تمامی مدارس تهران فردا و پس فردا تعطیل خواهند بود.

کد خبر 486030

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شهرزاد IR ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۳
    1 3
    مدارس تبریز تعطیل است یا خیر امیدوارم که تعطیل است
  • ghazanfar IR ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
    0 1
    سلام. چرا این همه نظرات و پیشهادات مختلف و عجیب و غریب. یعنی تو این کشور یه شخص یا نهاد پیدا نمیشه که دانشگاهها و مدارس رو تعطیل کنه تا یه کمی خیال مردم راحت بشه؟ واقعا جای تاسف داره