اماکن و تجهیزات عمومی منطقه ۸ برای مقابله با کرونا ویروس به صورت روزانه ضدعفونی می‌شود و این اقدام تا پایان نظر کارشناسان بهداشت و درمان ادامه خواهد داشت.

ضدعفونی منطقه 8

همشهری آنلاین- پریسا نوری: این روزها اماکن و تجهیزات عمومی منطقه ۸ برای مقابله با کرونا ویروس به صورت روزانه ضدعفونی می‌شود و این اقدام تا پایان نظر کارشناسان بهداشت و درمان ادامه خواهد داشت. شهردار منطقه ۸ با اعلام این خبر گفت:«با توجه به دستور شهردار تهران مبنی بر ضدعفونی و گندزدایی اماکن عمومی شهر و برای اطمینان خاطر شهروندان هنگام تردد در سطح شهر، مراکز پرتردد و تجهیزات عمومی سطح منطقه هر روز ضدعفونی می‌شود. »

مهناز استقامتی با بیان اینکه شهرداری همه تلاش خود را برای حضور ایمن مردم در اماکن و فضاهای عمومی شهری به کار گرفته است، افزود: «علاوه بر ادارات و مراکز مربوط به شهرداری، اتوبوس‌ها و وسایل حمل و نقل عمومی، سرویس‌های بهداشتی بوستان‌ها، مجموعه‌های ورزشی، پایگاه‌های سلامت، کلیساها، مراکز تفریحی و فرهنگی شهربانو و ... و هر جا که تجمع و تردد افراد زیاد است، هر روز گندزدایی شده و مواد ضدعفونی کننده در اماکن عمومی در دسترس شهروندان قرار می‌گیرد.»
به گفته استقامتی، پوسترهای آشنایی با بیماری کرونا و راه‌های پیشگیری از آن در سرای محله ها و مدارس، بازارهای میوه و تره‌بار و مراکز وابسته به شهرداری نصب و توزیع شده است.

کد خبر 485970

پر بیننده‌ترین اخبار دروازه طهرون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha