آزمایش دوپینگ کشتی‌گیران ازبکستان و سوریه در رقابت‌های جهانی ۲۰۱۹ قزاقستان مثبت اعلام شد و تیم ایران با کسب یک سهمیه المپیک با یک پله صعود به عنوان سوم رسید.

يدالله محبي

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، سایت اتحادیه جهانی کشتی در گزارشی از دوپینگ برخی از کشتی‌گیران در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۹ قزاقستان خبر داد.

بر این اساس با توجه به دوپینگ کشتی‌گیران ازبکستان و سوریه در وزن ۱۲۵ کیلوگرم، سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو به یدالله محبی، نماینده کشورمان در این رقابت‌ها داده شد.

همچنین با توجه به این که یدالله محبی از رده هشتم جهان به رده ششم صعود کرد، 3 امتیاز به امتیازات تیم ایران اضافه شد و ایران به جای تیم آمریکا در جایگاه سوم ایستاد.

در وزن ۷۴ کیلوگرم نیز آزمایش دوپینگ خادجیف از فرانسه مثبت اعلام شده و به جای وی نیز کشتی‌گیر لهستانی سهمیه المپیک را به دست آورد.

بدین ترتیب تیم ایران تاکنون در اوزان ۵۷ کیلوگرم توسط رضا اطری، ۸۶ کیلوگرم توسط حسن یزدانی و ۱۲۵ کیلوگرم توسط یدالله محبی صاحب سهمیه المپیک شده است و باید در رقابت‌های گزینشی پیش رو برای کسب سهمیه اوزان ۶۵، ۷۴ و ۹۷ کیلوگرم شرکت کند.

کد خبر 485828

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha