با اعلام رسمی ابتلا و سپس مرگ دو نفر در قم بر اثر آلودگی به ویروس کرونا، اقدامات جدی‌تر در کشور عملیاتی شد. حضور نیروهای ویژه در قم و تشکیل قرارگاه در وزارت بهداشت از جمله این اقدامات است.

كرونا قم

به گزارش همشهری آنلاین، در این خصوص تصاویری منتشر شده است که حاکی از حضور یگان‌های ویژه در شهرستان قم است. احتمال داده می‌شود این حضور جهت هدایت و کنترل تردد افراد در مناطقی باشد که لازم است کمتر تردد صورت بگیرد.

در همین حال دولت قرارگاه کرونا ویروس در کشور را راه‌اندازی کرد. این قرارگاه وظیفه دارد تمامی موضوعات مرتبط با ویروس کرونا در کشور را رصد و دستورات لازم برای اقدام را صادر کند. قرارگاه کرونا ویروس با حضور وزیر بهداشت، اعضای شورای معاونین و مدیران ارشد وزارت بهداشت و ارتباط ویدیو کنفرانس با روسای دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور در وزارت بهداشت تشکیل شد.

به موازات این اقدامات علی ربیعی سخگوی دولت نیز ضمن اعلام خبر تشکیل این ستاد که وظیفه‌اش پیشگیری از شیوع بیماری کرونا است اظهار داشت: موضوع این بیماری در چند جلسه دولت مورد بحث قرار گرفته بوده و با حساسیت کامل و همه توان به منظور جلوگیری از شیوع این بیماری اقدامات لازم صورت خواهد گرفت

کد خبر 485484

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha